Gå til innhold

Problemer med å gå ned i vekt eller fødsel?

Anbefalte innlegg

Sist fødsel hadde eg gått ned 10 kg. Denne gangen sliter eg med å gå ned i vekt etter fødselen. Var gått opp 2kg og har gått oppover. Men, no er det stabilt. Vil tilbake på 2 sifra tal. Ikkje vere på 3-sifra tal. ja, det er jo berre å trille kvar bidige dag i raskt tempo.

Fortsetter under...

Jeg har problemer, ja. Gikk ned etter fødselen, eller rettere sagt, jeg veide mindre etter fødselen enn før graviditeten. Men i løpet av 3 mnd, hadde jeg lagt på meg 11 kg og skjønner ikke det. Nå har det kommet et par kilo til, og jeg er så lei meg.

Jeg får ikke til å trille hver dag i rask tempo da jeg knapt kan gå pga bekkenproblemer etter fødselen. Går bassengtrening 2 ganger i uka (med alle de gravide med bekkenløsning - lei av å bli spurt når jeg har termin, for jeg fødte jo for 6 mnd siden!), og det hjelper litt, men bare litt. Går ikke ned, men går ikke opp - iallefall ikke så fort som i begynnelsen.

Var egentlig så stolt at jeg hadde klart å gå ned under svangerskapet, så helt ok ut (fortsatt overvektig, men ok), men nå ser jeg ikke ut og blir så lei meg at babyen min har en så tjukk, feit mamma. Hjelper ikke når min eldste sier at hun ikke vil at jeg skal ta henne på svømming fordi jeg er så tjukk og hun synes det er flaut å være sammen med meg. :-( Hadde tenkt at jeg skuklle gå laaange turer med vogna hver dag og fortsette å gå ned, men den gang ei.

Så ja, du er ikke den eneste. Langt i fra, tenker jeg. Men det føles sånn ut av og til, ikke sant?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...