lillebie på`n igjen Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 og på skjermen var en liten knert på 8 mm med bankende hjerte ) For en utrolig følelse, som jeg unner alle dere her inne ) jeg er ifølge knerten 6+6 i dag :-D Det var 3 innsett med assisted hatching, akupunktur og babyklister som gjorde susen ) Lykke til jenter, jeg heier på dere i kulissene ) Stor klem fra
frk bulle Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Åh, lillebie, så fantastisk!!!) Håper virkelig jeg snart kan oppleve det samme, begynner på sprayen IGJEN i neste uke.. Hvorfor ble det assisted hatching på deg,er det fordi ikke eggene blir befruktet eller har jeg misforstått?? Er det kun denne siste runden du har hevet deg på babyklister og akupunktur???? Begynner å vurdere disse tingene selv, skal inn i 7 runde med babymaking, så er rimelig klar for at det skal bli min tur denne gang..
finetine Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Å så gode nyheter:o)!! Gratulerer så mye-endelig ble det din tur. Kos deg masse og nyyyt gravditeten.............. Klem
Rose69 Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Så moro,lillebie! Dette fortjente du :-) Jeg skal unngå sukker og melkeprodukter denne mnd.Samt ta Kanonkuren og babyklister. Lykke til med graviditeten!Så herlig med gladmeldinger som din :-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Så moro, lillebie! Det er deg vel unt! Jeg bruker sommern på et privatforsøk på Hausken (før vårt siste offentlige i august) og håper å komme etter! :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Så moro lillebie! Dette var en skikkelig gladmelding:D Har tenkt på deg og hvordan det går, og håpet på å høre noe ang UL. Så nå ble jeg glad:) Håper du klarer å nyte graviditeten framover og at du ikke får så mye plager. Masse lykke til videre med "knerten":-)
Alid@ Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Så fantastisk, må være en kjempe herlig følelse som du skriver:) Ønsker deg masse lykke til videre!!!!
ES76 Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Gratulerer, godt å høre:) Kos dere, og lykke til fremover:)
Nea og juniors mamma Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 TRE GANGER HURRA FOR LILLEBIE; HURRA, HURRA, HURRA )))))) Snakk om god nyhet, dette bekrefter bare at alle gode ting er tre Nå er det bare å vente til magen gjør seg synlig og koooooose seg masse med den. GØY!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå