Gå til innhold

Dere damer med vogndilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger neste vogn men får ikke før spiren sitter da sambo er LITT lei av alle vognene mine.

Uansett, jeg har titter på:

Simo duo:

+ : stor, god plass, masse plass i kurv, god vippefunksjon, kan brukes som sovevogn senere

-: den er TUNG, den mangler forhjul som svinger (er blitt litt avhengig)

TFK med ny bag:

+: den er stilig, god å trille, jeg liker den nye muligheten til å ha barnet mot deg. Stort pluss for lufthjul!

-: Den er skikkelig dum med alle glidelåsene, den har liten kurv under som er vanskelig å komme til, den har STOR kallesje som ikke passer godt på en liten dame. Blir stor sammenlagt.

Mutsy urban rider (har hatt den før så vet hva jeg får)

+: jeg ELSKER det leddet som gjør at man har vanlig 4-hjuling når den er låst, og mulighet for bevegelse ellers. Den har god plass i bagen, den beste fleeceposen jeg har sett, god plass under i kurven

-: litt kort rygg men skal jo ha en annenvogn senere, og jeg hater den knekken man får sånn at man ikke får full liggestilling.

Teutonia spirit s 3

+: Jeg liker det at man kan ha sportsdelen begge veier, at den har roterende hjul, veldig enkel mekanisme for å ta opp og ned ryggen, god plass, mulighet for duo eller kombi, mange fine farger

-: den har plast hjul, hadde teutonia før og kallesjen datt ned når det rister, man kommer dårlig til i kurven.

Jeg er skikkelig sær på vogn. Hvilken tror du jeg blir mest fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nye teutonia s3er kan du vel få med lufthjul! eller ihvertfall er det to valgmuligheter til, tror det ene settet er bedre enn de der grusomme standardhjulene.

Kalesjen på min er ihvertfall ikke noe problem.

Men væreobs å at 09-modellene er tyngre pga nye EUdirektiv om hvor mye aluminium barnevogner kan ha.

Skrevet

Nei det er ikke llufthjul på Teutonia, eller vel det er jo luftkanal i alle hjulene men ikke slike til å pumpe opp... Minus for kort rygg hos Teutonia også.

Jeg tror du absolutt blir mest fornøyd med TFK, jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...