M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #51 Skrevet 14. mai 2009 Torsdag 7. mai - baby87 - fru Tekopp - mammaigjen? - Loppa (muligens tirsdag/onsdag.. Setter mandag) - OnlySleeping - Catth Tirsdag 5. mai - magefølelse - Adnil73 4.pp - Tweak - Lykkeliten - 1pp (evt 7pp, hadde en pause i prøvinga) Onsdag 6. mai - Trulta84 Torsdag 7. mai - M♥ - isma (3pp) - H E L - Lirgen (6 pp) - minsin og madelen (3pp) - Elisabeth'77, prøverørsbehandling, testdag i dag Fredag 8. mai - Andremann i magen snart - tereseee - vårstjerna (2 dager etter bursadgen min. Må bli positiv da) - H&H(men vet ikke om jeg har IMK 8 eller 20 Mai) Lørdag 9. mai - lp (1pp) - Jente08 + Spire10 pp.4 - *Mo9cA* - christina88 - Mamma til gutt født i aug 08 - ida87_1MA_17pp Søndag 10. mai - Sib78 - Silje86.7pp **** Gravid!! **** - Tweak :-D testet positivt 4 dager før ikm - Lykkeliten - 1 pp Dvs skyggestrek 4 dager før IKM, så satser på at det stemmer! - magefølelse - Jippi!!! Positiv dig.test idag på ikm!! - H E L -Christina88 jiiippi:)! to positive digitale tester:) **** Ikke gravid **** - Adnil73 4pp - Lirgen 6pp - Trulta84 - *Mo9cA* - Vårstjerna (TR på bursdagen min. Kjempe koselig. NOT) - isma (3pp) - ida87_1MA_17pp - Elisabeth77 - tereseee -catth 1 pp - mammaigjen? - lp 1pp - Håpefulle M♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå