Lauren Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Lurer på om noen har noe erfaring fra Frøya klinikken i Oslo, det skal være en alternativ klinikk som hjelper deg til å bli gravid. Lurer på hva de gjør, resultater osv.
Fire? Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Da mitt første søskenforsøk var mislykket begynte jeg på Frøya Klinikken. Og andre forsøk gikk bra - er nå ruger. På Frøya fikk jeg akupunkter og fotsone terapi - jeg tror først og fremst at de hjalp meg med å få mer energi og "balanse" i kroppen.. Da den blivende storebror ble skapt gikk jeg til behandling hos Klinikk Fjeld - de har litt forskjellig behandlingsmetodikk tror jeg - men jeg var fornøyd hos begge. Om du har tid og lyst - og ikke minste er "openminded" mot alternativ behandling ville jeg gitt det en sjanse. Det er ingen garantert effekt, men jeg tror ihvertfall ikke at det skader. Lykke til
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Båd jeg og mannen min gikk dit i forb. med første forsøk, men ingen av mine 17 egg ble befruktet med IVF (mannen har normal sæd), så da droppet vi det.
Lauren Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 Takk for svar. Siden jeg bor så langt unna Oslo- dropper jeg Frøya klinikken. Har funnet noen her hjemme som kjører lignende opplegg og skal fortsette med akup. Snøfilla- tok de ut 17 egg og ingen ble befruktet?? Hvor mange forsøk har du vært gjennom før det klaffet? Ferske egg el. fryseforsøk?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Det klaffet aldri for oss - vi adopterte :-) Med ICSI fikk vi befruktet eggene, og på 5. forsøk testet jeg pos, men mistet. Da orket vi ikke mere slit... Nå har vi en skjønn gutt fra Sri Lanka på 7 mnd. som sover søtt i sengen sin på barnerommet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå