Gå til innhold

Noen her som jobber på bensinstasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du i timelønn?

Hvor gammel er du?

:)

Hadde satt stor pris på svar :)

Skrevet

og evnt hvilket selskap. =)

Skrevet

Har jobbet i Statoil, og tror de følger tariffene til Handel og Kontor=)

Skrevet

dytter litt. Flere kanskje? :)

Skrevet

Jeg har også jobbet i statoil. Fulgte tariffen til Handel og Kontor som hun over her sier. Ble IKKE rik av det nei, tror timelønnen min var 108 på slutten, og jeg hadde jobbet dere i flere år. Elendig lønn, men jeg trivdes VELDIG godt. Men som sagt, ble ikke rik. Jobbet lange og mange vakter, tok på meg mye, fikk jobbe omtrent så mye jeg ville. Men skjønner på en måte statoil og, tror ikke den enkelte stasjonsdriver blir rik heller. Men om man ønsker å tjene mye bør man finne andre yrker enn butikkyrker.

Skrevet

sant så sant =)

Leter og leter, men finner ikke oversikten til lønnsystemet til handel og kontor.

Takk for svar :)

Gjerne flere svar om det er noen som har :)

Skrevet

Jeg har jobbet på en easy 24 butikk. Tror det var 120 jeg fikk der. Men da fikk jeg ikke tillegg for og jobbe kvelder og sånn da. Var 120 uansett så lenge det ikke var røde dager da fikk jeg selvfølgelig mer.

Nå er ikke easy 24 bensin stasjon da, men det er allt det samme bare uten bensinen.

Skrevet

jobber på esso er 25 år og har 124kr timen + tilleggene som er alt for dårlig da

Skrevet

du som jobber på esso. Hvor lenge har du jobbet der? :)

Skrevet

Jobbet på shell under studietiden. Trivdes godt i jobben, da den er variert og mye som skal gjøres, ikke bare sitte i kassen og scanne varer:) I tillegg passet det meg utmerket siden jeg jobbet 16-23 vakter i ukene etter skoletid, mens veninnene mine jobbet 17-20 vakter på rimi. Så jeg fikk jobbet mange timer selv og jeg gikk skole. I helgene kunne jeg jobbe nesten så mye jeg ville. Vi hadde også salgskonkurranser, der den som solgte mest fikk premie osv. Hmm..så koselig jeg hadde det der egentlig, begynner nesten å savne den jobben jeg nå. Jeg har inntrykk av at den som jobber på bensinstasjon har mye ansvar, ofte alene på jobb, skal kunne mye rart, og det trivdes jeg veldig godt med. Men så var det lønnen da..jeg hadde 110 kroner timen pluss tillegg. Ingenting å skryte av, men jeg trivdes så godt jeg ikke brydde meg om lønnen, tok heller på meg noen ekstra vakter:)

Skrevet

Takk for svar. :D

Ikke tenkt noe over lønnen før jeg plutselig hørte snakk om det og kikket på lønnslippen og innså at jeg som har vært lengst ansatt har 3 kr mindre enn de andre i timen noe som MÅ være helt feil.

Derfor kjekt å høre hva andre ligger på i lønn før jeg tar det opp.

Men da BURDE jeg få det tilbake betalt om ikke annet. Skal jo ikke være slik :)

Skrevet

Går bensinstasjonen godt og de er fornøyd med sine ansatte, gir ofte sjefen god betaling. Går det ikke så godt, gir sjefen minst mulig, bare det er innenfor loven. Jobbet tidligere på Esso, er glad jeg kom meg til helvete derfra!!!

Skrevet

Dette høres ut som min tidligere sjef:). En måned hadde jeg en timelønn, neste måned en annen. Plutselig sto det ikke på lønnslippen hvor mange timer jeg hadde, bare hvor mye lønn jeg fikk. Umulig og kontrollere at sjefen gjorde riktig. Kan jeg spørre hvor i landet du jobber, og hvilken kjede?

Skrevet

Shell, østlandet :)

Er forholdsvis gode rutiner på slikt. Godt system på lønnskjøringer og aldri noe tull på den fronten, men dette syntes jeg tok kaka :)

Skrevet

Jeg jobber på esso. er 24år og tjener 148kr i timen. Tror Esso betaler mer enn andre bensinstasjoner,det er iallefall min erfaring. Jobber dagskift. Helt grei jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...