Gå til innhold

Liker ikke smaken på mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått mme før, å da gikk det greit. For ca 14 dager siden, men nå er han 3mnd å suger på flaska, men ser ut som han brekker seg og lager grimaser av mme. Jeg har prøvd nan med å uten malt og hipp, men liker de visst ikke lenger. Pumping fugerer ikke for meg, kan sitte en time å pumpe å massere å bare få ut 20ml. Enda jeg vet at jeg har masse melk for når jeg ammer blir han god å mett. Men når jeg skal bort så må jeg gi mme siden pumpinga ikke virker. Så hva gjør jeg nå når han plutselig ikke liker flaska eller mme? Noen som har opplevd dette eller har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å gi han morsmelk på flaske?

Bare littegrann for å se om det virkelig er smaken han reagerer på.

Det kan jo være at han syns det er ekkelt med flasken i munnen i stede for puppen.

Har ingen erfaring altså bare kommer med forslag :)

Du kan jo prøve en anne type flaske kanskje?

Lykke til!

Skrevet

Hisann joda prøvde med morsmelk i går, men han tok ikke den heller. Men siden det bare er 14 dager siden han ble passet av min mor og fikk flaske, så er det rart at han plutselig ikke vil. Jaja jeg får vel bare fortsette å la pappan prøve.

Syns alle flaske tuttene ser så å si like ut jeg, fins det noen som er mykere eller ikke så lang da?

Skrevet

Du kan jo prøve Nuk sine flasker. Der er tuten laget litt mer flat på tuppen. Den er mykere enn feks Avent sine. :) Du kan jo prøve de å se om det blir bedre da. :)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...