Gå til innhold

Kun 1 dag med mensen??? Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen i går 1-2 dager senere enn jeg pleier å få den.

Tempen sank i går til før EL nivå, men steg med 0,3 grader i dag, og i dag var mensen borte.. Bare spotter bittelitt. Var ikke store blødningen jeg hadde i går heller, men fikk litt lyst blod på papiret hver gang jeg var på do å tørket meg. Brukte kun truseinnlegg og det kom nesten ingenting på det. Kanskje en dråpe eller to. Hadde blødd ørlite i natt og i dag er mensen borte. Hva skjer egentlig?

Vanligvis har jeg 3-4 dager med mensen og 1-2 dager med spotting..

Veldig forvirra nå.

Hva kan det komme av? For tynn slimhinne?

Glad for svar..

Skrevet

Kan du være gravid?

Skrevet

Tok en test på morgnen i går (13 DPO) og den var negativ, så tror ikke jeg er det, ettersom tempen sank til før eggløsningsnivå i går morrest og jeg fikk en blødning/mensen senere på dagen igår..:S

Syns dette her var utrolig merkelig. Rart at tempen var så høy i dag også..

Skrevet

Ja disse kroppene våre.....

Jeg har ingen erfaring med temping, men 13 DPO er da enda tidlig!!!!

Kanskje............................;o)

Skrevet

Ja ikke lett å bli klok på denne kroppen ihvertfall:)

Kanskje ja.. Meeen håpet forsvant jo ganske greit samtidig som tempen sank i går. Så tviler.. Bare syns det er rart at mensen var så sparsom og kort.. Jaja.. skal jo ikke klage:) hehe

Skrevet

Hvis tempen bare hadde et lite fall og har steget igjen, er det mulig at det ikke betyr noe har jeg hørt. Pleier den å stige så raskt igjen da du får mensen da?

Skrevet

Hmm nei igrunnen ikke... men det var jo et volsomt fall å da..:S

Får vel bare vente til i morgen tidlig å se hva tempen viser da altså..

Bestilte meg tester fra billigtester i dag, så får prøve å ta en test seinere i uka når de kommer for sikkerhetsskyld.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så tålmodig du virker..hihi. Ønsker deg lykke til!

Gi beskjed da du har testet da....?.....

Skrevet

Hei 123. :) Det kan nå være at du har fått tynne slimhinner av pergoen, men enig i at en dag var vel lite da... Det er nå et godt tegn at tempen steg igjen, får håpe at det viser seg at det er noe på gang :)

Skrevet

Haha, tolmodig..:P Pessimist heter det! :P

Hmm ja, mulig slimhinnene var tynne, får vel bare vente å se da.. :)

Håper jo litt enda..

Hadde skikkelig stikkninger i venstre bryst i stad.. Varte en stund også, men det kan jo være hva som helst da:) også veldig sulten i dag, Selvom om jeg nettopp har spist.. Sikkert bare psykisk:)

Skrevet

Hei!

jeg er lik som deg! akkurat lik TR. Men er 9dpo, hvis jeg hadde el så seint som jeg tror da... rare greier. Men jeg har tafsa litt og tappen er langt nede, så regner med det er en dårlig TR.

Nå er jeg spent om du er gravid!

Skrevet

Hei Arie! :)

Ettersom du bare er 9 DPO kan det jo hende din blødning var en festeblødning? Når det gjelder meg er nok det litt seint ettersom jeg fikk mensen på 14.DPO. Sjekka i stad.. spotter ikke noe særlig lenger heller:) Så hvis dette er mensen så har jeg blødd i rundt 20 timer og spotta i kanskje 7 timer..

Merkelige greier..

Tappen min er ganske langt nede.. Lukket, det har den vært helt siden eggløsning, og sånn passe myk.. Føler hullet i tappen er litt bakovervendt.

Ta en test om noen dager du å hold meg oppdatert;)

Spennende!

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Tror nok ikke jeg er gravid men kan jo håpe litt:) Ja, spennende er det:)

Du har jo tapp som en gravid da! Jeg hadde slik du beskriver da jeg var det forrige gang. mistet etter uke 6 da, så veldig tidlig heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...