siljeg83 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 har en sønn på 8 mnd. han drikker så lite i løpe av dagen.. i dag drakk han 200ml nan.. noen dager mer.. får ikke i han vann saft osv nekter=( har prøvd alt. noen tips?? har jo lyst at han skal drikke vann. bleiene er våte så han er ikke dehydrert å han spis godt me mat=) noe som har samme problemet??
Skattimagen<3 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg sliter med akkruat dem samme.. Han vil rett og slett ikke drikke! 7 mnd nå.. Jeg er oppe 3 ganger i løpet av natta og gir han nan. Da er han så trøtt og drikker stappfulle flasker rett ned! Virker sulten og når han får dem... Er klar over at dette er en STYGG uvane. Men er så redd han skal få i seg for lite. Så DYTT!! Trenger tips vi!! =)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Akkurat samme problem her. Gutten vår er 8,5 mnd. Han vil rett og slett ikke ha vann. Har hatt nok melk selv fram til for et par uker siden, så mme har han først fått de to siste ukene. Ellers vann på flaske. Og han er ikke glad i det! MEN jeg har sett hvor glupsk han er på mme, så jeg har "lurt" ham med å gi ham lunkent vann. Det går i hvertfall litt lettere. Om natten derimot sluker han vann, så vi er nødt for å bremse ham. Men bleiene er våte og han er ikke hard i magen lenger, så da får han sikkert i seg det han skal ha. Han vet jo hvordan han får i seg vann fra flasken, og tilbys den OFTE, så er han tørst så drikker han vel tenker nå jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå