Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 eg er så frustrert forvirret, usikker.. for 3 år siden flyttet jeg fra hjembyen med hele min familie og vennekrests for å være med min samboer ( som forøvrig er fra samme sted og har sin famile derr) i en by 3 timer unna. han har tidligere hatt litt " feil" omgangskrets i hjembyen, og flyttet derfra fra dette. nå tre år etter sitter vi her med hus bil, jeg har jobb, han har nylig blitt sagt opp, og ei nydelig juente på 2 år, og føler meg ikke hjemme. jeg har prøvd og prøvd, og er virkelig ulykkelig her, ennå jeg har en fantastisk famile . når jueg prøver å fortelle sambo hvordan jeg har det blir det bare diskusjoner, og han vil ikke være med å flytte tilbake... er så redd for at jeg sitter her å bruker opp livet mitt på en som ikke er villig til engang å prøve for å få meg lykkelig... uansett hvor vi bor vil en av oss ha det vondt... jeg vet virkelig ikke hva vi skal gjøre lengre, for det er han jeg vil ha, men jeg er så redd for helt å miste meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå