Gå til innhold

Plass til flere April/Mai-mammaer i Bergen? Michelsen

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig ha kommet på flere av de andre treffene som har vært satt opp, men omstendigheter har gjort at jeg ikke har kommet meg avgårde en eneste gang...:( Lurer derfor på om det enda er mulig å dukke opp på et av treffene? Pleier dere å være mange? :-)

Fortsetter under...

Heisann!

Det er bare å komme, det er alltid plass til flere! - du kjenner oss igjen på store mager:) Det varierer hvor mange vi er på treffene - i påsken var vi 4. Vi er såpass mange at det alltid er noen en ikke har snakket så mye med før, Så ikke vær redd for at vi kjenner hverandre veldig godt fra før...

Velkommen i morgen!

Veldig gøy og sporty at de tre nybakte mammaene hadde med seg de små nurkene sine! (Og litt underlig for oss som fortsatt har mage - for det betyr at det nærmer seg for oss også....!)

Var akkurat i gang med å sette opp formiddagstreffet vi snakket om å ha på Era neste uke, da jeg kom på at det kanskje kunne være en god idé å sjekke om det faktisk er åpent der nå. Ringte derfor Xhibition, og det viste seg ikke å være så dumt. For: Era er fremdeles stengt, åpner ikke før i midten av mai.

Noen som har et godt tips om hvor vi heller kan ha treff neste uke? Vi snakket om torsdag klokken 11.30. Siden det er stor mulighet for at flere har med seg barnevogn, kan det kanskje være en idé å møtes et litt romsligere sted enn Moliere?!

Hilsen Mari og god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...