bianchi Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Det er en stund siden jeg satt inn egg sist, jeg har 4 stk i fryseren som venter på å bli satt inn:) Noen som kan si meg ca hvor lenge jeg må gå på tbl før livmoren er klar for å ta imot eggene? Vet jo jeg tok ul for i sjekke tykkelsen på livmorveggen, men ca hvor lenge jeg gikk på tbl før husker jeg ikke...noen som kan hjelpe meg? Har lyst til å sette inn eggene mine snart, men vil regne ut i forhold til ferie ol slik at det passer best mulig inn...
Tellefanten Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Det vanlige er at man begynner med progynova første mensdag. Deretter blir det ul for å sjekke livmorslimhinnen på syklusdag 9-11. Når den er tykk nok, 7mm eller mer, går det ca 2-3 dager til innsett, forutsatt at det ikke er noen folikkler over 10mm. Tablettene fortsetter du med til du skal teste. Får du pos test må du fortsette med disse frem til uke 10. Det er også mer vanlig å sette inn i naturlig syklus nå enn før. Da følger man sin naturlige syklus og setter inn to dager etter pos eggløsnings test.
bianchi Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 ok takk for svar..husker det nå når jeg leser det...hatt en pause men tror jeg skal sette igang snart...Takk:)
Tellefanten Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Kan være godt med en pause når man holder på med dette. Man går jo i sin egen lille boble. Deilig å kunne ha ett liv utenom ass befruktning. Blir fort litt altoppslukende. Lykket til med fryse forsøket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå