Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg har født for 2 uker siden, og sliter nå med hard mage og forstoppelse. Jeg ammer og lurer på hva jeg kan ta mot forstoppelse nå som jeg ammer. Råd tas imot med stor takk!!
hurra1234 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 - Del 4 svisker i biter. Legg dette og en spiseskje linfrø i litt vann på kvelden. Neste morgen blander du med biola yoghurt og spiser. - Lactulose fra apoteket. - Frukt&fiber eller lignende fra helsekosten. - mye fiber og mye vann. (Fiber uten nok vann kan gi har mage. Vi trenger veldig mye vann!) - mosjon - ikke stress Dette funker for meg
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 det er så vanlig med forstoppelse etter fødsel og det er skam at ingen opplyser om det på forhånd. er veldig viktig å unngå at magen blir hard, da kraftig trykking på toalettet både er uheldig for eventuelle sting, og for bekkenbunnen. Ta lactulose eller duphalac, det holder avføringen myk.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 hilsen en som klarte å presse slik at stingene løsnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå