Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter seat insert til vår OTH søskenvogn, men synes kanskje det er vel dyrt å kjøpe nytt originalt til femhundre kroner stk.. Noen som vet om noen rimeligere som passer, billige (utenlandske) nettbutikker eller har andre tips?? Takker ;-)
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Har bestilt meg et med lilla blomster av disse http://www.freshmilk.se/index.php?cPath=25
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Hvor mye kostet det tilsammen med frakt, moms og evt toll??
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg har bestilt veske fra freshmilk, seat insert fra Norge. men det var bare fordi jeg oppdaga siden etter at jeg hadde bestilt. Hvis du i venstre meny velger norske kroner, får du opp norsk pris. Hvis du da velger en vare og legger den i handlekurven får du opp hele kjøpesummen med frakt og alt. Disse selger mye varer til Norge,og for 15 NOK pakker de varen som gave, slik at du mest sannsynlig slipper toll. Her står det litt om hvordan dette med moms blir når du bestiller fra dem: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16558283 De samarbeider med et norsk fakturaselskap, så du kan faktisk handle og få faktura i posten Supert! Har hørt mye bra om denne nettbutikken.
milva76 Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Jeg har kjøpt sort med lilla blomster på lilletordivel.no de ligger på forsiden av nettbutikken
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Da har jeg også bestilt fra lilletordivel.no - kan hente hos Rakkerungene i Ullevålsveien uten ekstra kostnad! Ble litt skeptisk til den svenske nettsiden siden de skulle ha personnummeret mitt ved innlogging - det liker jeg ikke å spre rundt til hvem-som-helst.. Men takk for tilbakemeldinger alle sammen!
Lykke X 4 Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Har også bestilt hos lilletordivel De hadde jo fri frakt nå i påsken Kjempefine seatinsert, og bra service. Den svenske siden har større utvalg da. De må ha personnummeret ditt om du skal betale med faktura. Ellers trenger de ikke hele personnummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå