Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei alle sammen. jeg kjenner at jeg sliter veldig mye med meg selv nå. er i uke 41 nå å fått litt glede igjen til jeg får min sønn i armene. . . men jeg kjenner at jeg sliter mye. rakker hele tiden ned på meg selv å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av me. Jeg har så lyst å få hjelp, proff hjelp. men jeg tør ikke søke opp noen. Er redd for at det kanskje skulle gå utover min sønn å den familien vi tre blir nå. hører stadig om mødre som mister sine barn fordi de sliter eller har slitt tidligere i livet. Jeg har slete før men klarte å komme over det selv for noen år siden men føler så mye er kommet tilbake det siste trimesteret nå. .. jeg vil si noe til jordmor men tør ikke, og jeg tør ikke kontakte psykolog. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Kan noen hjelpe meg med tips? Jeg tar imot hva som helst. Jeg skal til jordmor igjen imorgen, å skal prøve å si det til henne da, men er redd jeg bare kommer til å gjøre som før (sitte der å smile å si at alt står bra til) Jeg er kjempe redd, redd for at det skal gå utover barnet mitt å barnefaren. . . Håper noen kan komme me tips til meg, for jeg trenger virkelig hjelp.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 hei! så bra at du skriver her! vet du skulle ønske at det var en enkel ting man kunne gjøre for å få det bedre!!...men det eneste jeg kan si er snakk med jordmor. vet at det er vanskelig..har vært der selv... jo lenger du venter jo værre blir det. du må også tenke på at det er flere enn deg inn i bildet som blir påvirket av dette....du har snart ansvar for ett barn...det er ingen som tar barnet fra deg for at du søker hjelp!! det er heller motsatt. vet også at det er ett sted som heter nick wall instituttet. der helper de mødre som sliter. vær tøff i morgen hos jordmor!!! både for den egen del og for barnet sin del!!!! lover at det vil hjelpe!!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Kjære deg. Det er ingen som tar fra deg barnet ditt fordi om du sliter psykisk. Snakk med jordmor i morgen! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå