Gå til innhold

SOVEVOGN I BHG?

C,Augustgutt08&en liten til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har noen tips til en billig og god vogn som kun skal brukes til å sove i i barnehagen. Hadde tenkt å finne noe brukt på finn.no, men tar imot tips på vogner som har full liggestilling som er rimelige ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt en brukt, vi kjøpte en brukt til kr 400,-, og så billig finner du aldri ny. Ville da valgt en god, gammel "standardvogn", som f.eks. Simo eller Emmaljunga.

Vi kjøpte en gammel Simo til å ha i barnehagen, jeg ville aldri i livet beveget meg i byen med den, men som bhg-sovevogn er den god. Det er også mye bedre plass å sove i den enn den vi har hjemme som er en Teutonia Spirit.

Skrevet

Vi kjøpte også en gammel simo vogn til 450kr på finn.no og er superfornøyd... men jeg ville jo ikke brukt den hjemme/til vanlig... den er ikke mye pen, men fungerer 100% sov bhg vogn (den forrige ble jo bare ødelagt)

Skrevet

Enig med de over, gamle simovogner eller emmaljunga er gode sovevogner i bhg.

Jeg kjøpte selv en gammel teutonia mistral som sovevogn, og er godt fornøyd med den også.

Skrevet

Vi kjøpte en gammel modell Simo sportstrille. Den er lav, lang, lun og tar liten plass på vognlageret. Dessuten gav vi bare noen få hundringser for den...super sovevogn!

Skrevet

Takk for svar. Har ny Emmaljunga hjemme til vanlig, så da skal vi gå for en eldre utgave til å ha i bhg ;-)

Skrevet

Jeg har en eldre simo trille med fotpose for salg til 400,- det er en 2000 mod. Den er marine med noen liljer som diskrè mønster. Den har ellers regulerbart handtak og handle kurv. Super barnehage vogn. Lang og god rygg. Kan ta bilder og sende deg om du er interesert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...