Gå til innhold

Flaskemelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre i Tromsø som har flaskebarn? Jeg selv har ei snelle på snart to uker som får flaske. Har mange spm rundt dette. Bruker NAN sin som er ferdig blandet. Men hun er plaga med luft. Har mye vondt i magen,og skriker når hun får slike knip. Jeg har malt oppi flaskene. Gjør jeg noe galt? Føler meg sliten for tiden. Gråter hele tiden. Er jeg deprimert? Huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Skjønner at det er fortvilende når en ikke vet hva en skal gjøre. Jeg er ikke fra tromsø, men kan godt komme med råd og svare på spørsmål om du vil. Jeg har flasker datter nr 2 så jeg har litt erfaring. :)

Det er veldig mange barn som reagerer på Nan sin mme så mitt første tips er og kanskje bytte merke for å se om det blir bedre. Vi byttet med stor suksess til Hipp. Småfolk sin mme er veldig lik nan så hvis hun reagere på nan så vil jeg nok ikke satse på småfolk sin.

Hvordan er avføringen hennes? Er den grønn så kan det tyde på magevondt.

Du er nok ikke deprimert, bare litt sliten av at hun har vondt i magen sin.

Bare å spørre om det er noe. :)

Du kan jo sende meg en pm om du vil.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Æ e fra Tromsø og har en 4 mnd gammel baby som får flaske. Det har vært mye skriking her i gården også pga vondt i magen. Han e fortsatt ikkje særlig glad i å mates, trur det e pga luft. Det blir likevel bedre etterhvert. Magen bruke litt tid på å venne seg til mme. Vi byttet fra Nan til Hipp og det ble bedre. No har vi variert litt mellom disse to sia han no e såpass gammel og tilvent. Fortvil ikkje - ting blir bedre! De første 2 mnd syns æ va helt grusom, med skriking hele natta og mange tåra fra mæ også pga det og pga brystbetennelse, tette melkeganga utallige ganga og dårlig samvittighet fordi æ begynte med mme...angra på at vi hadde fått en unge i en periode og følte mæ veldig deppa. No syns æ det e fantastisk og har nesten fortrengt den traumatiske starten. Tida går fort og ting ordne sæ te slutt!! Det e tungt å være førstegangsforelder! Stå på og lykke til ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...