Gå til innhold

Mammabukse på h&m ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en dongribukse på Kappahl under forrige svangerskap (2006). Den satt fint på, men var ikke noe god i livet. Hadde kun en 10 cm bred strikk, og når magen begynte å vokse, brettet den seg ned. Ikke behagelig.

Denne gangen har jeg arvet en dongribukse fra en venninne av meg som gikk gravid for 1 år siden. Den er fra HM og jeg er vedlig fornøyd med den. Det var forøvrig venninnen min også ;)

Jeg har to dongeribukser fra HM og den ene er helt uten strech (men den fineste på) og den andre er fin med en gang du tar den på, men så blir den veldig fort litt slaskete, dvs at den vier seg ut...ikke bra!

Men, jeg kjøpte en annen på HM (chinos) som jeg har vært superfornøyd med, eneste minus er at jeg ikke kan regulere midjen..

Annonse

Her hvor jeg bor er det bare hm som har mammaklær(orker ikke styre inn til oslo,selvom det ikke er så langt) Kappalh har ikke noe mammaklær her:S

Og hm har utrolig kjedelig og dårlig utvalg! Er tydeligvis nødt til å se ut som en kjedelig kjerring når man er gravid! Prøver å kombinere med ikke-gravid klær da så det skal bli litt freshere;)

Sist hadde jeg en røff sort fra hm. Den satt godt og holdt fasongen. Dessverre ga jeg den bort :X hm sine dongribukser til gravide syns jeg er dårlige, iallefall er det min erfaring ;)

Til nå har jeg bare brukt tights og kjole :D Superbehagelig, og ganske så fint :D

De har en veldig behagelig bukse på Vero Moda som man kan vokse lenge i. Der er det jo ikke mammaklær, men denne ser ut som en mammabukse - høyt liv med bred strikk. Nesten som en "jogge"dongeribukse. Jeg har kjøpt to - en mørk og en lys. Orker ikke presse meg inn i vanlige olabukser lenger nå.. :)

Annonse

Jeg kjøpte faktisk min første mammabukse denne gangen på REFLEX. Veldig fin dongeribukse med perfekte lommer bak(litt viktig for meg). Jeg liker godt litt sleng. Men den var dyyr. 700 for en bukse som skal brukest et år er litt i drøyeste laget synes jeg...

Lindex og kappahl har sluttet med mammatøy her jeg bor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...