Gå til innhold

Reisetrille til en på 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de for små når de er 4 mnd til å sitte i en trille? Tenker da på Peg perego f eksempel.

Har dere med vognen med bag til babyen når den er så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En baby på 4 mnd er for liten til å sitte i en trille. Babyer skal ikke sitte før de klarer å sette seg opp selv. Så hvis du ikke skal ha med bag-vognen til babyen, så bør du hvertfall ha en trille/sportsvogn med full liggestilling.

Skrevet

jeg ville sett etter en trille med full liggestilling! Dersom du føler den er åpen kan du ha i en softbag eks som kan være grei å ha med da barnet kan bruke den som seng på ferien også! En del triller har kun hvilestilling og ikke full liggestilling, det må du passe på når du kikker rundt :)

kan jo nevne maclaren xlr som er en fantastisk trille! Har hatt andre også men denne er den som alltid kommer frem igjen hos meg! Den er lett i vekt, har super kalesje nå for sommermnd med uv protection og mulighet for å forlenge den over barnet! Den koster rundt 3000,- på biteringen.no (se sender også)

absolutt verdt pengene!!! peg perego har jeg aldri kjørt men det sies at den også er en veldig god trille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...