Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Er de for små når de er 4 mnd til å sitte i en trille? Tenker da på Peg perego f eksempel. Har dere med vognen med bag til babyen når den er så liten?
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 En baby på 4 mnd er for liten til å sitte i en trille. Babyer skal ikke sitte før de klarer å sette seg opp selv. Så hvis du ikke skal ha med bag-vognen til babyen, så bør du hvertfall ha en trille/sportsvogn med full liggestilling.
Lykkelig g~g~j Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 jeg ville sett etter en trille med full liggestilling! Dersom du føler den er åpen kan du ha i en softbag eks som kan være grei å ha med da barnet kan bruke den som seng på ferien også! En del triller har kun hvilestilling og ikke full liggestilling, det må du passe på når du kikker rundt kan jo nevne maclaren xlr som er en fantastisk trille! Har hatt andre også men denne er den som alltid kommer frem igjen hos meg! Den er lett i vekt, har super kalesje nå for sommermnd med uv protection og mulighet for å forlenge den over barnet! Den koster rundt 3000,- på biteringen.no (se sender også) absolutt verdt pengene!!! peg perego har jeg aldri kjørt men det sies at den også er en veldig god trille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå