mamma-x-3 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 http://www.vran.org/ Nyttig informasjon, interessant lesning og henvisninger til kilder/videre linker til nytte for alle foreldre.
mamma-x-3 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 ups - der kom visst innlegget to ganger... Kanskje like greit?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 joda ,fin link for de som er motstandere av vaksine... skremselsside spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 jeg vet ikke om man kan kalle sannheten skremselspropaganda, jeg synes det er bra at en barnelege tør å kalle en spade for en spade. ikke så mange fagfolk som tør det. verden trenger sånne mennesker. og for de foreldrene som tør å lukte på sannheten er dette VIKTIG og avgjørende for neste generasjon mennesker på jorda. det dreier seg om å ta ansvar for våre barn når staten og legemiddelindustrien ødelegger den viktigste ressursen for framtida.
Gjest Sunnmamma Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes en organisasjon som holdt seg til sannheten, reelle bivirkninger, vitenskaplige studier og seriøse forskere hadde vært spennende, og hadde gitt ett greit utgangspunkt for en nyttig dialog om vaksiner, reell helsegevinst, osv. Isteden kommer dere alltid med hysteriske, useriøse sider som dette, og understreker dermed den totale mangelen på seriøsitet fra deres side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå