Gå til innhold

Dere med OTH..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har dere en "overgangsvogn", eller går dere rett fra bag til sportsdelen på oth?

Har en datter på 4,5 mnd som snart har vokst ut av bagen.. Prøvde sportsdelen, men synes d var pynton å ikke kunne ha henne vendt mot meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Her vokste frøkna ut av vognbagen ved 6 mnd alderen. Har heldigvis den nyeste mountainbuggy modellen med tilnærmet full liggestilling, men har allikevel innvestert i en pent brukt emmaljunga cerox, som jeg bruker som sovevogn hjemme. (kan også ha henne vendt mot meg)

Bruker MB mest på turer.

Fungerer kjempefint for snuppa på snart 7 mnd.

:)

Skrevet

Har Bugaboo også og bruker den som hovedvogn. Både lillemor og jeg liker mye bedre å ha øyekontakt og snakke sammen. Buggisen har super sitte-/liggestilling fra 6 mnd alder. Det er virkelig nope helt annet enn å la henne "dingle" i OTH'en. På grunn av den buede ryggen på buggisen ligger hun veldig stødig og god og sittedelen er mye lunere. Syns OTH er for åpen også, Fordel også med buggis er at du kan snu sittedelen om sola kommer midt imot. Den kan snus med et sovende barn i. Sola kommer rett inn i OTH. VI fant aldri noen optimal løsning med parasol på den.

Skrevet

Syns ikke det at det ikke her 100% liggestlling er noe problem med OTH, det er heller det at barnet ikke er vendt mot deg og at kalesjen er såpass stor at det blåser litt inn til barnet. Vi hadde en Mistral som vi byttet på med til førstemann og Bugaboo til andremann. Syns ikke akkurat små barn ligger så bra i sittedelen til Bugaboo, men man får en veldig fin øyekontakt pga vinkelen der, og det er helt supert med Bugaboo. Når det kommer til trillekomfort derimot kan Bugaboo ikke sammenlignes med OTH, den er helt suveren på langturer. vi har OTH som hovedvogn og Bugaboo som nr 2 vogn.

Skrevet

Og for solskjerming har vi brukt Teutonia sin sunset. bare å klikke på kalesjen så skjermer det for solen, helt super! koster 249 på babyshop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...