Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jo den tilbringe eg aleine i et digert hus, på sofaen foran tv'en....med laptopen på fanget så klart! Hærlig!! Hatt to dager med fult fres så nå va det veldig godt og bare ligge å dra seg på sofaen. E på jobben te gubben da, så han e på jobben han. Meg og peisen klare oss godt aleina.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 Men hen e mensen blitt av da?! Ska den vær forsinka igjen?!?! Hekk! Hm...men eg hadde jo neg. test på søndagsmorgen!! (hvis en ser vekk i fra den skyggen eg tror eg så da..) Sukk....godt eg kan ta det heeeilt med ro i dag..i tilfelle den komme...troooor eg kjenne eg har liiiiiiitt vondt i magen..komme sikkert snart...e visst ikkje så nøye at eg har hatt litt småvondt siden i går da. Ja eg kom borti ein knapp her så før eg visste ordet av det hadde eg laga et hovedinnlegg...whoops!! Sånn går det med tutter på for lite søvn! Haha! Håååpe eg ligge her å ruge.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå