Gå til innhold

Soppinfeksjon før ikm = gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8-9 dpo i dag, og har fått soppinfeksjon helt plutselig... Jeg er ikke plaget med det, og det er kanskje 2 år siden sist jeg hadde det..eller lenger.. Kan dette være et tegn på graviditet??

Og hver syklus etter eggløsning, pleier puppene mine bli ømme og hovne..pms pupper kaller jeg dem.. Men, nå er de ennå ikke blitt verken det ene eller det andre..og ikm nærmer seg.. Har ikm førstkommende lørdag eller søndag.. Hmm...

Pluss at i dag da jeg våknet kl.10..så var blæra så "sprengt" at det var vondt! Noe jeg ikke pleier å oppleve fordi jeg drikker generelt lite før leggetid.. Og jeg drakk ikke mye i det hele tatt før jeg la meg igår!

Jeg kjenner jeg får høye forhåpninger for denne pp'en!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man kan få soppinfeksjon når man er gravid, men det kan komme av veldi mye annet og. Men krysser fingrene for at du er gravid :)

Skrevet

Det håper jeg også!! Når jeg har fått det tidligere så har det liksom ikke vært noen overraskelse...da har jeg bl.a. fått det pga antibiotikakur eller stress og varme samtidig med trange bukser...

Derfor er det så rart at jeg har fått det nå, i en maks avslappende påskeferie! :)

Skrevet

j begynte med soppinfeksjon alle gangene j var gravid.

d var tegn på graviditet her.

Skrevet

Hei!

Nå har ikke jeg barn fra før, men forige gang jeg ble gravid (endte i MA), fikk jeg soppinfeksjon på ca. samme tidspunkt som deg.... det ER et tegn :D

LYKKE LYKKE til!!!!!

Skrevet

*hååååååper* :D

Skrevet

Æsj..den stikkpilla jeg puttet inn i går kveld kom ut igjen i dag..i to biter..den hadde ikke smeltet.. Så jeg ringte apoteket og fortalte hva som hadde skjedd, og fikk ny pille. Skal ta den om 2-3 dager om jeg ikke blir bedre. De hadde aldri hørt om at sånt har skjedd. Synes det var rart jeg også.. Men, men..bedre lykke neste gang.. :)

Håper bare dette er pga graviditet... ;)

Skrevet

Jeg hadde soppinfeksjon ca en uke før IKM. Men mensen kom ikke, jeg var gravid!

Så---vi får bare håpe at dette er et symptom for deg også;-)

Skrevet

det har vært det første tegnet på graviditet hos meg begge gangene... fikk det ca 4-5 dager før IKM....

så det er nok et symptom...

Skrevet

Dette er jo fryktelig spennende!! :) Håper jeg er like heldig som dere da!! Har ingen antydning til at jeg er gravid..bortsett fra soppinfeksjonen... Også kokte jeg på jobb i dag! Hadde skikkelige hetetokter! Hadde litt tykk genser på meg..men, såå tykk var den ikke..

• 1 år senere...
Skrevet

dytter denne jeg! Har fått sopp og har snart ikm...

Skrevet

Masse lykke til til deg huldra!!!:) Hold oss oppdatert:)

Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Det er et graviditets tegn :)

Jeg fikk sopp å skjønte ingenting,da jeg nesten ikke hadde andre symptomer ( når jeg var gravid med førstemann )

Så... Krysser fingrene for deg/dere :D:D Håper dere har en liten en ombord :)

Skrevet

Har hatt så mens-murringer i dag (venter TR i morgen, tror jeg) sukk... Håper fortsatt, men.... Får vente å se... Har bestilt g-tester da;) kommer snart i posten:D hihi...

Skrevet

Og da kom TR i dag.... Fxxx!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...