Gå til innhold

Den store Luftboble tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som føler at magen er oppblåst som en ballong? Og som sliter med luft i magen?

Del dine frustuasjoner:) Det er vel ikke bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som en ballong, men sliter ikke med luft i magen.

Skrevet

Jeg er også et vandrende gasskraftverk...

Er fin tidlig på dagen, men på ettermiddagen/kvelden er magen i opprør, romler som besatt. Skikkelig ubehagelig, kvalme kombinert med romlende mage gjør at jeg sover dårlig om natta.

Ingen som har noen gode råd, noe man bør spise for å unngå dette?

• 4 uker senere...
Skrevet

kjedelig å gå med bikini i sommer, når magen er så oppblåst:(

Skrevet

Jeg gleder meg til første bikinisesongen hvor jeg slipper å tenke (nesten) noe som helst på hvordan jeg ser ut! Den herlige magen har jo god grunn til å være både oppblåst og stor! Tenk så fantastisk heldige vi er! :-)

Skrevet

Jeg var også veeeeldig oppblåst men så sluttet jeg å drikke ting med kullsyre! Fungerte kjempe bra på meg og har ikke vært oppblåst siden, mye sunere er det også. =)

Skrevet

Magen min er også oppblåst, men har ikke problemer med luft i magen. synes det er moro at den synes jeg, så gleder meg til bikinisesongen. :-)

Skrevet

litt kjedelig når en er 3 mnd og det ser ut som en er 7 måneder. :(

Skrevet

Er veldig oppblåst jeg også! Men nå synes jeg ihvertfall at det så smått begynner å ligne en gravidemage, ikke bare en "tjukk" mage... og det synes jeg er veldig dielig. og derfor synes jeg det er bedre å være oppblåst å ha "rund" mage enn myk mage. hvis det er skjønner hva jeg mener ;o)

Skrevet

Føler meg også som et vandrende gasskraftverk og til tider som ein vandrende stinkbombe. Det er veldig plagsomt og frustrerende. Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...