beggeto Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 kjøpte noen hvite nike joggesko til frøkna på 16 mnd. Det var neppe særlig smart. Veldig fine til "bytur" når det er tørt og fint, men regner med det vil være dumt av meg å ta de med i barnehagen? Bør jeg kjøpe noen nye som er mørke og i goretex til leking? Liker ikke å kjøpe mer enn nødvendig, men andre vårsko enn hvite joggesko og gummistøvler er kanskje nødvendig?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 har bare kjøpt et par joggesko foreløpig til vesla på 14 mnd, men hun skal ha et par joggesko til å gå på senteret, butikken osv med, og et par til lek. Vil ha et par som ikke er full i sand og skitt Hvite joggesko er nok ikke det smarteste i barnehagen nei, jeg ville ha kjøpt noen i en annen farge
Barbafin Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hvitt var vel kanskje litt ambisiøst.. ;-) Jeg har kjøpt svarte joggesko og han har i tillegg gummistøvler. Men jeg er også på jakt etter litt høye gore tex sko som han kan ha når det er litt vått ute (bor i Bergen, så det er ofte...). Har ikke funnet noen enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå