Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig med første pergokur og har IKM i morgen. Testet i dag, og den var så negativ som det går an å bli :-( kjenner veldig at TR er på vei, har skikkelig menssmerter....sukk. Har hatt ømme brystvorter de siste dagene, så jeg var litt håpefull, men leste så at det var en tyoisk buivirkning av pergo.. så da så.....

Trodde liksom det skulle klaffe denne runden jeg, kjente en heftig eggløsning... hadde sex annenhver dag, og sluttet til og med å røyke før jeg begynte på pergo... har nå vært røykfri i 3 uker uten problemer... juhuuuu :-D men noen spire ser det ikke ut til at det ble denne runden allikevel... buhuuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kjempeflink som har stumpa røyken !!!!!

Husk at denne pergo-kuren virker på neste syklus oxo... ;)

Første gang jeg tok pergo ble jeg SÅÅÅÅ skuffa, men så ble jeg gravid på pausesyklusen :)))

Nå derimot går d visst litt tregere... NEKTER å tro d har med alder å gjøre !! hehehe... Målet mitt nå er; hååååååååååååper på å være gravid til jul, så får jeg ta d derfra.. ;))

Lykke til !!

Skrevet

Da håper jeg virkelig jeg får det til i pause mnd :-))) Må bare vente til jeg får mensen, skulle hatt den i går, men den har enda ikke dukket opp. Sikkert litt forskjøvet pga pergo vil jeg tro...... jeg må ha regnet litt feil fra EL. Det er 14 dager siden EL nå, ihvertfall det jeg trodde var EL med sterkere smerter enn vanlig.....

Krysser fingre for at du blir gravid i god tid før jul :-D

Skrevet

Er på dag 29 i syklusen og ingen mens enda, og 16 dager dpo.... hva skjer a?

Fler som har hatt merkelige sykluser med pergo??

Skrevet

Tinker, hvordan går det?? Ingen TR enda? Håper pergo har fungert for deg! Jeg er ferdig med runde nr 2 på pergo, er på dag 29 idag og ingen mens....har kjøpt test idag men ikke brukt den enda. (flink ja;)). Tenkte å teste imorratidlig hvis ikke TR kommer i dag. Ifølge ul er det 14 dager siden EL imorgen...Har egentlig ikke peiling på hvordan jeg skal tolke div. symptomer nå, for det er nok så at pergo gir litt annerledes sykluser...kanskje...Jeg trodde ihvertfall at mensen kom for to-tre dager siden, hadde skikkelig mensmurringer og de ømme puppene roet seg - pleier det like før mens. Men ingen TR og nå har jeg ømme pupper igjen! Men tør ikke å håpe for mye, da blir nedturen så stor...

Skrevet

TR kom dessverre i dag morges :-((( på dag 30 med en lutealfase på 16 dager (tror jeg) hvis jeg hadde EL den 31. mars (det var den dagen det gjorde inni hampen vondt nedi der... sterkere EL smerter enn jeg bruker ihvertfall... jeg bruker jo egentlig å få IKM 14 dager etter EL... men men.

Ble veldig skuffet (selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å bli det), og tror nå at dette aldri kommer til å gå min vei... buhuuuuuu. Hadde såre brystvorter, var litt uggen og vondt i hodet og litt varm, men dette var tydeligvis Pergo bivirkninger, noe jeg fikk bare på slutten... sukk.

Håper du har mer hell Hillbillie :-)))) krysser fingrene for deg nå :-D

Nå skal jeg inn i min pausemnd. Har for første gang i mitt liv kjøpt en haug med EL tester, samt noen graviditetstester. Skal sjekke EL denne mnd. Samboer har sendt inn en dose svømmere til testing, så er spent på resultatet der.

Nå har jeg tatt meg en øl jeg, har ikke drukket på over en mnd, og har holdt opp å røyke i snart 4 uker nå.... så jeg har vært flink.... og trøster meg med litt alkohol ettersom det ikke hjalp å være flink denne gangen ;-)

Skrevet

Uff og uff, Tinker, jeg hadde håpet på en gledesmelding fra deg når jeg logga meg inn idag...jævla TR!!! Men ikke gi opp håpet - ser at det er ganske vanlig å bli gravid i pausemnd! Håper svømmerne til sambo viser seg å være skikkelig spreke!

Jeg har ikke testa enda....var overbevist om at mensen var på vei idagtidlig og droppa det derfor, men ingen TR enda...Føler meg snål, men tror det er pergo: varm om natta, vonde pupper, murring i mage og rygg samt plutselig fått kviser som jeg ikke har hatt på lenge!

Skal ta en test i ettermiddag hvis ikke noe har skjedd...

Skrevet

Dag 31 og ingen mens.....grav.test igår ettermiddag var helt blank og nå har jeg ikke flere igjen så må vente til mandag med å teste igjen hvis ikke mensen kommer da...ÅÅååååååå dette er nesten ikke til å holde ut, måtte bare TR holde seg borte nå!!! ;-\

God helg, jenter!

Skrevet

Nå er jeg spent på hvordan det går med deg Hillbillie... håper ikke TR har kommet og at du har testet positivt :-D

Jeg er endelig ferdig med mensen nå og skal snart begynne med *ulinga igjen i pausemnd fra pergo ;-) det er jo lov å håpe på litt flaks igjen :-D

Skrevet

Her kom TR søndag, på dag 32! Skikkelig nedtur såklart, håpet veldig på at utsettelsen betydde at vi omsider hadde greid det. Men neida.... Ble skikkelig deppa og bestemte meg egentlig for at jeg ikke orka mer, men nå har jeg da gått til innkjøp av EL-tester igjen....Og så kom jeg på at for noen år siden var det to av venninnene mine som strevde med å bli gravide, og begge ble gravide etter at de begynte med nattlysolje og sink! Så nå har jeg kjøpt inn det og akkurat som deg, Tinker, håper jeg på flaks i pausemnd;-)

Skrevet

Så synd at tanta kom da :-(( er så dritt lei av menstruasjonene jeg får nå som jeg ikke bruker hormonspiral mer... jeg blør som en gris... og det er fryktelig slitsomt. Hadde vært deilig med over 9 mnd uten blødninger ;-)

Skal kjøpe sink til meg og gubben jeg også tenkte jeg. Har brukt nattlysolje tidligere og ble den gang gravid (selv om jeg tok det for PMS-plager og overhode ikke prøvde å bli gravid).

Fikk beskjed av gyn at blodprøvene mine på 1. pergokur var helt fine, altså fikk jeg EL. Venter på svar fra sambo's sædprøve.... håper den er like oppløftende :-))

Har kjøpt et batteri med EL-tester for første gang i mitt liv og tester nå hver kveld.... tror vel at EL vil finne sted i løpet av helgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...