Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Hvorfor skal du kjøpe det?? Jeg har selv solgt herbalife, men sluttet fordi jeg ikke orket å "lure" folk. Det er mega dyrt og man går fort opp i vekt etterpå...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Lure folk? Fortell hvorfor du lurte de? Jeg brukte det før jeg ble gravid og slanket meg 15 kilo som jeg ikke gikk opp igjen. Prøvde da bare sjokolade smaken, og kunne tenke med noe annet nå.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Dyrt? Herbalife er en av de billigste Ta f.eks life shaken som koster 3 ganger mer...og som er inspirert av herbalife selv.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 broren min har solgt herbalife i årevis og jeg kan seriøst ikke forstå at du følte du lurte folk. Herbalife har kliniske tester på at det fungerer, og produktene tilsammen har over 60 000 dokumenterte helseforbedringer.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Er det noe jeg stoler på, er det herbalife. De er godkjent av norske myndigheter og har sykt strenge forskere og krav på produktene. Jeg vil også vite grunnen til at du følte du lurte mennesker? Kanskje du bør gjøre deg mer opplyst om herbalife og hva produktene står for og går gjennom før de blir godkjent?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Dette var ikke morsomt å lese. Jeg er nettop startet med å erstatte frokost og kveldsmat med en herbalife shake.. Spiser sunt ellers og middag i en moderat mengde + trening 2-3 ganger i uken. Er livredd for å gå rett opp i vekt igjen når jeg "slutter" med shaken. Prøver anonym å skremme, eller prøver dere andre og lure? Eller?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Jeg gikk på dette for flere år siden og gikk ikke opp ett gram!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Om noen går op etterpå er det bare 1 grunn til det: du spiser mer enn du forbrenner. Det har INGENTING med shaken å gjøre! Tenk litt logisk, det er lov! Har du gått ned i vekt med shaken, så har den funka, så lett er det!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Jeg bruker shake, te og aloeverajus og har gjort det lenge til frokost. Jeg slutter ikke enkelt og greit. Bruker det for å få mer energi og har fått det utrolig bra etter at jeg byttet vekk brødskiver til frokost med herbalife:) Hvorfor skal jeg gå tilbake til en dårligere frokost når jeg vil ta vare på kroppen min lenge?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 En venninne av meg har gått på den shaken i årevis - og kun blitt større. Hun gafler i seg Herbalife-produkter, men har langt mindre energi og overskudd enn meg som spiser sunn, fornuftig mat. Nei, skal dere ned i vekt, er det beste å legge om kostholdet og trene mer.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Venninna mi bruker det til frokost og slanka seg 30 kg for 3 år siden. Hun er like slank ennå De som går opp i vekt med herbalife spiser veldig usunn mat ellers på dagen. regnestykket er enkelt: herbalifeshaken har 220 kalorier bare. Ingen går opp av den. Det er maten ellesr på dagen man går opp av i så tilfelle:) Det har ikke noe med shaken å gjøre, men med kostholdet ellers.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Jeg synes de fleste smakene smaker litt "syntetisk", så jeg sverger til sjokoladevarianten (cappuchino går også an), aller hels med en halv banan i (kjør den i stavmikseren.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 hva koster dette og hvor får man kjøpt dette?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #16 Skrevet 13. april 2009 Jeg kjøpte av en link som ble lagt ut her. Koster 390 kr for shake til en måned ca.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 jeg og kjøpte av den linken. Er hjemmeside adr her: tore-sunnhet.blogspot.com Til HI: liker sjokoladeshake best.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #18 Skrevet 13. april 2009 takker men får jeg kjøpt det¨på helskost eller vet i matbutikken?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #19 Skrevet 13. april 2009 Nei, får ikke kjøpt i helsekost da de sm selger det må være selstendige distributører pga opplæringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå