Elise18.11.08 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Heisann! Moren til noen venner av oss har andel i en luksusleilighet på Anfi anlegget. Vi diskuterer om vi skal ta en tur dit i september. Kan man egentlig ta med hvem som helst dit da, eller må man være medlem av Anfi ferieklubb.. Har lest litt på anfi.com og der står det: Hvordan kan jeg få sett Anfi dersom jeg ikke er medlem? Hvis du kjenner noen som allerede er medlem av Anfi, har du anledningen til å benytte deg av en uke på Anfi som del av programmet ‘Inviter en venn’ slik at du kan se fordelene med feriemedlemskapet med dine egne øyne. Eller kanskje du skulle ha ønske om å gjøre en avtale for å komme på en personlig guidet tur på anlegget? Kontakt oss i dag og vi vil kunne ønske deg velkommen til det solfylte paradiset Anfi del Mar i løpet av kort tid. Er det annerledes hvis man har andeler i en leilighet tror dere?? Takker for svar;)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg kan ikke helt reglene på Anfi, men jeg bodde nede på GC for noen år siden og mange av mine venner jobber på Anfi. Jeg kan høre med de hvis du vil? El så kanskje det er lettest for deg å ringe selv å prate med noen der? Faren til en venninne av meg har en lgh på Anfi, og for noen år siden så spurte de henne om hun hadde lyst å ta med noen venner ned for de hadde bestemt seg for å ikke reise ned den "uken" som de eier lgh dette året. Men vi gjorde aldrig det så jeg vet ikke om det er lov å gjøre sån. Men iaf så er Anfi kjempefint sted, superfin strand, perfekt for barnefamilier=) Har ikke vært nede på 2 år nå men det var det sist jeg var der ihverfall=)
Elise18.11.08 Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 Takk for svar:) Håper det går i orden, for det ser såå fint ut der:) Sier ja takk til om du vil høre med noen av vennene dine!
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hei igjen, Snakket med venninnen min idag og hun sa at det gikk fint å ta med venner og familie=) Håper dere får god tur da hvis dere bestemmer dere for å dra. Har og lyst å på sydentur til høsten...får se hva lommeboken sier til det når den tiden kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå