frøet76 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Småen på 5 mnd får sin andre tann på kort tid nå, kan jeg gi paracet. Hun virker svært plaget. Har prøvd med dentinox, men syns ikke det hjelper mye. Hun er svært urolig og våkner mye.
Septemberprinsen Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Paracet er vel helst febernedsettende, og ikke fullt så effektiv på tannpine. Jeg ville vært forsiktig med medisiner, men det er meg da. Med paracet kan du kanskje oppnå å gjøre henne litt "slapp", så hun sover mer pga det... Du må nesten avveie det selv, eller helst ta kontak med HS/lege i morgen og høre hva de anbefaler.
gerd Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Klart du kan prøve det. Gi bare liten nok dose.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hær brukes d ja når gutten min har så ondt at d e pinfullt å se på :-/ Bruke gi ei stikkpilla å smøre godt me dentinox i tillegg, ca 20 minutta seinere har man dn goe, blide ungen sin tilbake som ikke gråter av smerte :-) Verdt å prøve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå