Car-85 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei.. Jeg lurer på om det er vanlig at det er en svak strek på el-testene etter el? Noen som vet?
Nathalie'i'magen Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men kan anbefale å bruke CB digital ELtest. Da slipper du å være i tvil, den er som en graviditetstest, viser kun EL eller ikke EL.
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg anbefaler også CB digital EL-tester. Jeg prøvde Quick Respons først, men ble bare forrvirra. Noen ganger kom det opp svak "positivt" svar, så jeg trodde det var eggløsning. Og noen ganger kom det opp litt sterkere strek. Så jeg følte jeg aldri visste hva som var hva! Nå bruker jeg CB digitale EL-tester, og der er det enten eller - enkelt og greit:-)
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg tok en test rett etter mensen og fikk halvt positiv på strimmel, så jeg har en følelse av at alltid vil vise to streker. Ville ikke stolt på strimlene 100% jeg heller.
Tweak Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Ja, det er helt vanlig med en svak strek på el-testen gjennom hele syklusen. Vi kvinner har som regel et visst nivå av LH hele tiden og så kommer det en topp rett før egget slippes. Det er ved denne toppen at teststreken er lik eller sterkere enn kontrollstreken. Denne svake streken vil komme opp på strimler og staver, men ikke på den digitale. Jeg brukte first response og strips fra billige tester samtidig en syklus og fikk identiske resultater. Jeg stoler på billigstripsene i allefall! :-)
Car-85 Skrevet 13. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2009 Takk for svarene, da slipper jeg å lure på det mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå