m@msen79 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei Vi drar til Tyrkia i mai med vesla på 11 mnd. Er så i tvil om hvordan vogn vi skal ta med. Har sportsvogn, men har hørt at det kan bli litt tull med lufthjul osv på fly. + at den er ganske tung å dra på. Har sett litt på triller, dvs Carena, Titanium, Traxx osv. Hva ville dere ha valgt? Blir det trille, så blir det en "enkel" en som ryggen kan legges ned på. Gidder ikke å kjøpe en "stor og dyr" vogn til nå.
anette&tutta mari :) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg ville ha kjøpt inn et bæretøy - Meitai eller en formsydd sele - Ergo eller Manduca:)
solskinn +;) Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hei;) Vi skal også til tyrkia i mai, hvor skal dere da? Jeg har kjøpt meg ei trille som jeg skal ha med, den kosta 1000 kr i sverige. Husker desverre ikke helt hva den heter akkurat nå. Den kan ryggen legges helt ned på så jeg håper småen vil sove i den litt på kveldene når vi er ute og spiser.
m@msen79 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Vi skal til Side. Dere da? Blir godt, men er spent på hvordan det går å reise med en så "liten" en. Heller mer og mer mot trille, men de jeg har sett på så er det små doble hjul. Og de må da være leie å trille? Får titte litt til, har lyst til å finne en under 1000 kr. Kommer ikke til å bli brukt så mye at jeg gidder å bruke mye penger på den.
Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Vi kom nettopp hjem fra en uke i syden og vi valgte å bruke bagvognen da babyer tilbringer myyye tid i vogna på ferie. Litt "tungt" selvfølgelig i forbindelse med innsjekking/utsjekking, men veeeldig glad vi hadde den under ferien. Hadde også med bæresjal som vi brukte på flyplassen og på flyet.
solskinn +;) Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Vi skal skal til side og drar den 10 mai! Det blir deilig med sol og sommer;) Det er en trehjuling vi kjøpte. Men det går sikkert ann å leie en trille også
m@msen79 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2009 Vi drar den 16. Skal titte litt til, så får vi se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå