Gå til innhold

Hvorfor skriker barnet mitt så mye?5.3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sønnen min spiste helt bra 2 grøtmåltider(tilsammen 400 ml).og middag glass.Vi hadde faste rutiner.Han var så åå rolig gutt.Gråt bare hvis det var noe. Men i påsken hadde vi besøk med 3 småbarn.Som gjorde at det var fullt liv i huset.Jeg prøvdeå gi barnet mitt mat,men han fikk aldri ro rundt seg pga disse småungene vi hadde i huset.Da spiste selvfølgelig han lite,Det var jo veldig koslig og barnet mitt hadde jo det veldig gøy sammen med alle rundt seg.men nå har vi jo ikke besøk lenger.Og gutten min, han skrek i hele dagn.Han gråter nesten hele tiden,jeg måtte bære han mye.Han ville ikke ha hverken mat eller melk.

Sover bare 15 min på dagen før sov han jo lenge nok.Han har ikke feber.

1) savner han alle de som var på besøk,er det derfor??

Før jeg opplevde var at imens jeg ammet han begynte han plutselig o hyl skrike og han gråt jo som bare.Jeg skjønte ike hva som skjedde.,Han får vanlig avf,altså ikke diare.han kaster ikke opp,hvis han får noe i seg.Han var jo lubben og fin ,,men nå går han nedover i vekta.

2) Får han tenner snart? hvordan pleier ungene å reagere når de begynner å få sin første tanna,

Hva skal jeg gjøre? kan dere vær så snill hjelpe meg ,,Jeg er så sliten opp i hodet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo tenkes at det er bearbeiding av alle inntrykkene han har fått med mye folk rundt seg? Du skal se han roer seg når han har fått hentet seg inn igjen, og fått en god natt søvn.

Men tenner er jo også en mulighet... Gutten vår har fått noen tenner, men merket ikke den store forandringen på personligheten hans. Kanskje litt ekstra sutrete en uke før de brøt igjennom, en del sikling og gnaging på alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...