Gå til innhold

Jippi..TR kom idag, 4+2 etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så man kan faktisk blid glad for mensen..det er jammen meg en stund siden sist jeg ble det.

Spotting igår, og TR idag, men foreløpig veldig lite smerter. Det gjør forsåvidt ikke noe det altså.

Så da er det å hive seg igang med...å vente på EL..neste tur til Køben om to uker ca, om alt går som det skal.

På sykehuset antok de at TR ville komme 4-6 uker etter utskrapning, så kroppen har tydeligvis kommet ganske fort på plass igjen,,

Køben i vårsol må jo være vakkert..gleder meg jeg!

Det blir med dette ene forsøket nå på våren, om det ikke lykkes tar vi pause til etter bryllup og ferie. Men håper kroppen er klar for å forsøke å passe på et lite frø igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg entusiastisk på din jubel over å få mensen!! :-P Venter selv i spenning på når tanta skal avlegge en visitt, slik at vi kan komme oss nedover igjen. Hadde en tidlig SA og kroppen er fortsatt helt merkelig nå nesten 3 uker etter IKM. Spottet 4 dager i forrige uke og har fortsatt vondt i underlivet, særlig på den ene sida. En cyste muligens?Dette er litt for spennende når man ikke kan planlegge noe som helst, utålmodige som vi er.

Krysser fingrene for at Køben i vårprakt er det som skal til for at det lykkes neste gang og at dere har med en hemmelig "bryllupsgjest".

Skrevet

Hei og takk for lykkeønsker.

Det er virkelig underlig hva man kan få seg til å juble over ja,..Toppen av kransekaka må nesten være å juble over at mennesker man ikke kjenner får mensen..hehe..

Det er godt man har BIM... :)

Håper syklusen din ordner seg fort igjen.

Her ser det til og medc ut til at det blir i helgen neste forsøk om alt er som tidligere..hadde passet perfekt å slippe å ta fri fra jobb når jeg endelig er tilbake i full jobb. :)¨¨

Ja, sånne blindpassasjerer skulle jeg nok ønsket velkommen..ville vært den beste bryllupsgaven.. :)

Skrevet

Så bra, Ugla!

Godt at det går unna litt i svingene av og til. Masse lykke til i Danmark til helgen!!!

Skrevet

Blir nok mere neste helg vil jeg tro..

Bruker å få positiv test 12 dager etter TR :)

Skrevet

Uffda, jeg var litt vel kjapp da jeg skrev meldingen, brukte ikke hodet. Skjønner jo at det ville vært litt tidlig å reise allerede til helgen. Roter med tiden og skylder glatt på døgnforvirring etter feriedagene nå i påsken.

Skrevet

Vil bare sende deg masse lykkeønsker Ugla! Bra at kroppen er i rute igjen.

Skrevet

Kjenner godt til døgnforvirringen bumpi. Slet skikkelig når jeg jobbet med vaktlister idag. Dager og datoer ville bare rett og slett ikke passe sammen. :)

Takk for lykkeønsker villee..nå gjelder det bare å håpe at EL dukker opp i rette tiden, og at jeg har laget et lite gullegg i påsken.. Veldig klar nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...