Gå til innhold

Ordinær ul, "ta med skjema"

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg rota nettopp gjennom mine papirer angående ordinær ul og leser at jeg skal fylle ut et skjema og ta med. Dette skjemaet har jo jeg rota bort, men regner med at de har flere liggende på sykehuset.

Er det noen her som kan tipse meg om hva som skal fylles ut, slik at jeg kan møte noenlunde forberedt alikevel?

hilsen rote-rampongi..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139952630-ordin%C3%A6r-ul-ta-med-skjema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei,

På skjema jeg har mottatt er det en del for far og en del for mor. De ber om navn, personnummer, utdannelse, yrke osv..Er mye forskjellig:) Har fått beskjed om å ta det med når jeg skal til UL. Dersom far ikke skal være med bør du kunne hans info(som personnummer) eller notere dette ned. Vet ikke om dette skjema er det samme over alt?

Takk for svar. Jeg ringte St. Olavs i dag og sa det ikke gjorde noe om jeg hadde rota det bort og at jeg kunne fylle ut et nytt i morra (da jeg skal på ul). Det var visst et skjema de skulle ha liggende der frem til fødsel.. Aner ikke hvilken info de skal ha jeg, men det går som sagt bra.

Gleder meg!

Annonse

tusen takk for svar. Det var et skjema som fulgte med innkallelsen. Jeg fylte det ut før ul på onsdag, så det gikk kjempefint. Var som noen her var inne på et skjema der de ettterspør litt info om mor og far, sykdommer og allergier. skulle visst ligge der frem til fødsel. Altså ingen big deal, bare hønemora meg som stressa litt da jeg ikke fant det.

takk igjen for gode svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...