ebj Skrevet 13. april 2009 #1 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er en jente på 18 år, født 1990, så er snart 19. For nesten en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid, dette var ikke forventet i det hele tatt, og i allefall ikke planlagt. Nå har det seg også slik at barnefaren allerede skal bli far i august. Da jeg og kjæresten hadde en lang pause, hadde han en såkalt "one-night stand" med en som nå er 17 og som sagt, venter barn i august på grunn av denne ene gangen. Han har ikke noe kontakt med moren til sitt kommende barn, og han kommer antageligvis ikke til å ha noe kontakt før han får svar på farskapstesten som blir tatt i august. Valget mitt heller da mot det å ta abort, jeg mener det er det beste for både meg og ham. Han vil ikke ha noe barn nå, i og med at han kanskje allerede har ett på vei. Jeg vil egentlig ikke ha noe barn jeg heller, men tanken på abort dreper meg innvendig. Det jeg også tenker på er at det kommer til å bli utrolig vanskelig for meg når kjæresten bli pappa, og jeg har tatt livet av det barnet som kunne gjort meg til mamma. Periodene der han har barnet kommer til å bli utrolig tøff for meg. Jeg er i uke 7 allerede, så må ta et valg ganske rask! Noen som kan hjelpe en stakkars jente som ikke har peiling? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139952498-vanskelig-valg/
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Uff uff uff så utrolig trassig. Er det mulig å være så uheldig?? For en drittsekk av en fyr.. Han har stelt det fint i stand for seg nå, tipper han har klødd av seg alt hår på hodet snart. Du burde ringe amathea og få profesjonell rådgivning. De er veldig flinke på sånt som dette.. Og du er helt anonym:) Tenk på fremtiden din, hva du går glipp av/ikke går glipp av. Om jeg hadde stått i denne situasjonen så hadde jeg vist veldig godt hvor veien til sykehuset var iallfall.. Men det er meg da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139952498-vanskelig-valg/#findComment-139956967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå