Gå til innhold

Hvordan fjerne ørevoks med matolje..?

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig at snuppa her har VELDIG mye ørevoks... Vet legen min sa engang at det ikke var vits i å kjøpe revaxør for å

fjerne det, men at man bare kunne bruke vanlig matolje.

Noen som vet hvordan man gjør det? Hvor mange dråper olje cirka, og må man gjenta det fler dager før man skyller ut med lunka vann???

Fortsetter under...

Min sønn har vært ett x antall ganger hos legen og spylt ørene for ørevoks...

OBS! bruk aldri q-tips i barneørene(detvisste du sikkert,men bare sånn at det er sagt)

Jeg drypper litt matolje i øret om kvelden,da må han ligge på siden også masserer jeg litt rund,putter i en bomullsdott før vi bytter side (han blir tett i begge)og gjør detsamme der. legen sier vi må gjøre det tre dager minst før vi kommer til skylling.Han har hatt veldig mye og derfor har det kommet GRÅ klumper ut når han har skylt de. litt ubehag har fulgt med,men jo mykere ørevoksen er blitt av matolja jo mindre smerte blir det!

Oki... Da får jeg nok bestille en ørespyling hos legen i morra! Ho har alltid hatt mye ørevoks sier helsestasjonlegen. Men i stad etter ho hadde badet så jeg plutselig at det var MASSE ørevoks inni åpningen, ÆSJ...ekkelt med ørevoks!

Bare sørg for ågjøre det igjen imorgentidlig hvis du har ti min til overs:) etterhvert hvis det løsner av seg selv så vil det begynne å sive litt ut av seg selv...men det er ikke sikkert hun er tett altså,for hadde hun vært det så hadde hun nok syntes at det var litt vondt å få det inn i øret!

Jeg har brukt en slik "suger" somjeg kjøpte på apoteket,det er littmer håndterlig,har prøvd å helle,men det blir jo bare gris!!!Hihi

Lykke til videre hvertfall:)

Annonse

Ikke noe problem med tid til overs...fullt sykemeldt og har rolige morgener. Da prøver vi litt i morra tidlig igjen. Ho syns ikke det var vondt nei, bare litt ekkelt...og det skjønner jeg jo. Kiler sikkert litt...

HA EN FIN KVELD!!!

Ikke noe problem med tid til overs...fullt sykemeldt og har rolige morgener. Da prøver vi litt i morra tidlig igjen. Ho syns ikke det var vondt nei, bare litt ekkelt...og det skjønner jeg jo. Kiler sikkert litt...

HA EN FIN KVELD!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...