sunsen Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei alle sammen og vel overstått påske. Vi skal snart igang med forsøk på Nordica kliniken, køben. Noen som har noen erfaring derfra...... Tenker på hvordan dere opplevde behandlingen der, personalet, og hvor lang tid fikk dere på dere fra siste UL til dere måtte være på klinikken???? Håper noen kan gi meg noen tilbakemelding. Klem fra sunsen
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg var på Maigaard, men er selv interessert i mer info om Nordica...
snuffe Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Vi brukte Nordica, og er godt fornøyde. De er ekstremt effektive og ikke spesielt spandable på informasjon uten at man spør, men veldig trivelige og profesjonelle når man først er der. Hadde siste ul en mandag og uttak i Danmark på onsdag.
Rose69 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Signerer det shute skriver; de er meget tilgjengelige og effektive - veldig hyggelige.Men du må spørre etter info selv.Utrolig raske på e-post (bedre enn å prate dansk med de i noen tilfeller) Sist forsøk hadde jeg UL her hjemme i Norge mandag, uttak onsdag Nordica,innsett fredag. Vær nøye med kontrakten du/dere skriver under-hva som inngår i kontrakten.Så blir d ingen misforståelser i etterkant. Jeg kan anbefale de.Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå