Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Det gjorde de på mine første forøk...selv om det bla et par nedturer...så festet de seg. Har fremdeles fine forsøk, men hva skal til for at man får "mer" medisin etter innsetting for å bedre mulighetene? Synes legene er lite oppfinnsomme der jeg har vært... Hva sier ekspertene her inne?
melina, glad mamma Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Heisann! Kjedelig og leit at det ikke lykkes for deg. Har du hatt mange forsøk? Vet ikke hvilken progesterontilskudd du har tatt til nå, men for meg var ikke Crinone noe. Dette forsøket brukte jeg Progestan istedenfor, har skjønt at det i noen tilfeller kan gi bedre resultat. Og denne gangen sitter det hos meg. Grunnen til at legene ikke bruker det som førstevalg, er at det ikke er et godkjent preparat i Norge. Derfor er det mange som ikke får det dekt av NAV. Og de kapslene er ganske dyre. Jeg fikk det dekt, for legene skrev et dokument der det stod at Crinone var forsøkt, men uten noen positive resultater. Ellers har jeg tro på akupunktur før og etter innsetting. Men det er helt personlig, og jeg skjønner alle som ikke syntes noe om det. Håper det lykkes for deg snart, vet hvordan det er å gå gjennom det ene forsøket etter det andre. Lykke til videre! Klem fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå