Topmodel Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Bor i blokk . jeg vil gjerte starte vaskemaskin også,
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Hvorfor skal du ikke kunne rengjøre ditt eget hjem ?? Er vel bare og vaske det...
Stjerne37 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Er vel noen regler på det når du bor i blokk,men jeg hadde gjort det.Lettere å få tilgivelse enn tilatelse hehe.
Gulosten™ Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Vi har vaska og støvsuga og vaska klær hele påska vi. Gir egentlig litt f i hva andre syns om det hehe
Topmodel Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 nei tente på heldig dag idag også . vaske maskinen og støvsugeren bråker vel.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Er det seriøst regler i en blokk på hvem dager man kan rengjøre i sitt eget hjem eller vaske en vaskemaskin??? Har jeg aldri hørt om før..
Gjest Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Jeg kjører vaskemaskin hver søndag jeg og bryr meg fint lite om jeg støvesuger på søndager også, akkurat som resten av naboene i blokka. De andre naboene vasker klær på natta her også, så om jeg vasker klær eller støvesuger på dagen på en søndag er det vel ingen som bryr seg om.
Topmodel Skrevet 13. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2009 vi bor i selveier . men boretslag leilighter har regler tror jeg.
mamman til to gutter Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 I borettslaget vi bodde før, var det faktisk regler på at man ikke skulle vaske klær etter kl 19 (eller noe) og ikke i helger, men vi valgte å tolke det til at man ikke skulle bruke vaskekjelleren da, så vi vasket klær i vår egen leilighet uansett dag. De eneste som kanskje kunne høre noe var de som bodde under og de var ca på vår alder, så jeg kan ikke tenke meg at de brydde seg og hadde de gjort det, så hadde jeg gjort det likevel:-)
murmelmamma Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 kjære vakre vene...hvis ikke naboene i en blokk tåler å høre en støvsuger eller en vanskemaskin på andre påskedag..så får de rett og slett flytte til en enebolig langt ute på landet...kos deg med husarbeid.
Topmodel Skrevet 13. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2009 da har jeg ikke tid til å skravle mer . jeg skal starte fra nååååååååå.
Kjukka Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Ja, du kan det! Og du kan fikse i hagen også, så lenge du ikke bråker med en diger elektrisk gressklipper, motorsag, osv.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #14 Skrevet 13. april 2009 Jeg støvsuger når det trengs, samme om det er lørdag, søndag, helligdag eller på kvelden. Bor også i blokk. Burugla som bor under oss banker i taket så fort vi beveger oss her oppe, men det får bare være. Jeg har snakket med styret i borettslaget, og de sa at jeg hadde lov til å støvsuge, vaske & bruke kjøkkenmaskiner etter "bråke"tider. Naboen under er nemlig så ille at jeg ikke kan bruke kjøkkenmaskina mi på søndager, da står hu og banker i taket etter noen sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå