Gå til innhold

Gode og dårlige erfaringer med Maxi-cosi mura 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne vognen ser veldig fin ut, men ønsker tilbakemeldinger i fra dere som har erfaring med denne vognen.

Takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her brukes sportsdelen til hun som skal bli storesøster. Hun er 2 år og 2 mnd og sitter fortsatt godt i den.

Det eneste som er litt dumt er at det er vanskelig å legge ett teppe over liksom. Blir ikke som i f.eks en Brio-vogn hvor hun kan legge seg godt til rette og ha dyne eller teppe godt pakket rundt seg.

Bagen er ennå uprøvd, men sånn det ser ut for meg er den stor og romslig.

Ennå en fordel er at understellet kan stå på høukant i bagasjerommet på bilen vår.

Skrevet

Jeg er bare fornøyd med MAxi-Cosien min. Den er manøvrerbar, lett, praktisk og enkel å legge sammen. Bagdelen er stor og god, og den er lun også. At forhjulene er svingbare med lås er helt utrolig deilig, og jeg elsker virkelig denne vogna. =)

Skrevet

Jeg skal titte på vognen i dag, men det er jo viktig at lillegutt kan legge seg godt til rette med dyne over. Hadde tenkt å bruke vognen "året rundt" og han kommer sikkert til å sove ute når det er litt kaldt ute også. Nei jeg får komme meg til butikken og se selv:-) men tusen takk for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...