Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når flyttet dere baby på eget soverom? Hvordan var reaksjonen? Sover dem bedre? Gutten min er 4,5 mnd. Er det for tidlig? Han sover så urolig, så jeg ligger bare og hører på han. Blir ikke så mye søvn for meg. Slitsomt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi la jenta vår på eget soverom rundt 3,5 mnd. Hun var litt urolig når hun sov, så det hjalp både for meg og henne! Så er ihvertfall ikke noe i veien for å prøve det;) Vi har pustealarm i sengen hennes, så det gjør oss litt roligere! Kjøpte brukt på finn.no!

Skrevet

Vi la skatten på eget rom da han var ca fire måneder. Funket kjempebra, han begynte å sove hele netter med en gang. Før det våknet vi av hverandre absolutt hele tiden. Jeg hører ham kjempegodt når begge soveromsdørene er på gløtt, rommene våre står vinkelrett på hverandre. Men tror ikke det er så farlig om ikke rommene er ved siden av hverandre en gang, et trenet mamma-øre våkner av de riktige lydene uansett .-)

Skrevet

Vi la jenta vår på eget rom da hun var ca 1 mnd:) Det gikk kjempebra, og hun sov hele natten!:)

Nå skal det sies at soverommet vårt og soverommet hennes kun er adskilt av en skyvedør, så vi slipper å ut i gangen for å inn på rommet hennes...:)

Skrevet

Vi la snuppa inn på eget rom da hun var 5 mnd. Ble mye bedre nattesøvn for oss alle. Hadde babycall på, men hørte henne før den slo inn:)

Pappaen lå på eget rom fra dag 1 hjem fra sykehuset.

Legg han inn på eget rom. Du fortjener god søvn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...