Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi reiser til London, med baby på 5 mnd, på en liten ferie like over påske. Er det noen om har tips til hva som er lurt å tenke på i forhold til babyen? Lurer spesielt på hva som er den greieste måten å komme seg rundt på med barnevogn, andre tips mottas også med takk ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139950704-med-baby-p%C3%A5-ferie-i-london/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ikke for å skuffe altså. Jeg har vært en langhelg i London med en 8 mnd gammel baby, med barnevogn selvfølgelig.... å det kommer jeg aldri aldri til å gjøre igjen. Utrolig upraktisk å komme seg rundt i London med barnevogn. Problemer på bussen, bratte trapper til t-banen, folk glor på deg som en kriminell når en ammer på kafe osv. Ikke akkurat tilrettelagt for småbarnsfamilier..

Men jeg ønsker deg god tur, kanskje det går litt bedre med deg....

Jeg har for så vidt bare vært i London uten barnevogn, men må allikevel si meg enig med BigBang... Det er ikke akkurat noen barnevognvennlig by... Blir vanskelig å komme seg rundt fra sted til sted med undergrunnen og på busser etc... Hva med heller å ta med noe å bære babyen i? Den er jo fortsatt veldig liten, bare 5 mnd gammel, så bæresele er vel ikke akkurat tingen, men bæresjal eller mei tai eller noe i den duren?? God tur!

En stund siden jeg var i London med baby, men vi hadde også problemer med vogna opp og ned trappene på t-banen. Hvis du vil ha vogn, anbefaler jeg ihvertfall å ta med en liten lett vogn dere kan bære i trappene. (Hvis dere vil ha vogn i tillegg til bæring.) Opplevde ikke så mange sure mennesker, jeg da, men vi spiste mest på italiensk, og de er jo som kjent veldig barnekjære. Da jeg bodde i Wales, hadde de amme- og stellerom på kjøpesentrene, mulig de har det i London også.

God tur!

Har bodd i London og passet den tiden ofte en liten jente.Vi var over alt på museum i parken på kafe og shopping.Det var aldri noe problem,folk hjelper deg med en gang når du skal opp en trapp fra tuben eller hva det måtte være du trenger hjelp til!Uten at du trenger å spørre en gang.Kan ikke si det samme når jeg vandrer rundt i oslos gater med barnevogn:)Da får jeg aldri hjelp :)

Kos deg på london tur,elsker den byen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...