la luz Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei, Vi har akkurat nattavvent, men nå våkner mini kl 0430og syns det er morgen. Vi tar han ikke opp før 06. men det er slitsomt. Må vi fortsette sånn for å få han til og sove lengere eller bør vi legge han senere. legger han kl 19
Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Opplevde litt det samme.. våknet 05, og ville ikke sove igjen. Jeg gav opp til slutt og ga han melk hvis han våknet etter 05. Da sovner han noen ganger igjen... Heller det enn å stå opp så j...... tidlig.
Frøken Freken Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Snuppelure har sovet rundt fra hun var tre mnd uten mat, men da hun ble ca 6 mnd begynte hun pluteselig å våkne mellom fire og fem. Jeg ga henne da flaske (mme) for å få henne til å sovne igjen, noe hs syntes jeg burde la være fordi selve oppvåkningen nok hadde mer med at det var mange sanseinntrykk som skulle bearbeides i løpet av natten, enn at hun var sulten.Så etter noen uker med en til to våkentimer på natta har hun begynt å sove rundt igjen. Jeg tok henne ikke opp, men lot henne komme i vår seng når jeg ble lei av å stå opp for å gi tutt og vann. KJempeslitsomt - men det kan godt være det gir seg igjen - prøv vann på flaske, evt-
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 De våkner gjerne tidligere når de nattavvennes, fordi de er vant til å få et måltid tidlig på morgenkvisten/siste delen av natta. Når dette måltidet ikke kommer, og de har oppdaget at de er våkne, er det vanskelig for de små å sovne igjen. Vi tok nattavvenningen i to etapper med minsten: Ikke melk før kl 06. Da har hun sovnet igjen etterpå. Nå har jeg drøyd den til 06.30 noen netter, og i dag våknet hun ikke før kl 07, uten melk ) Mulig dere må ta det litt etappevis dere og? Eldste min var nattavvent da hun var nattavvent, minsten har vi måtte ordnefikse litt mer med.. Men det går seg til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå