Emy Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Velkommen tilbake! Du spådde meg en del for et år siden ang når jeg ble gravid igjen etter MA. Du hadde rett at jeg ble gravid igjen til høsten. Nå venter jeg nr to i mai mnd. Ser du når den lille kommer? Hvordan blir fødselen? Sist ble det keisersnitt fordi lille jenta var i seteleie. Er du blitt gravid igjen? Husker at du også mistet tidlig i graviditeten. Veldig takknemelig for svar=))
Kristine_88 Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Det var moro å høre Trur det blir en vanlig fødsel og at den kommer 1juni Kan godt hende du spør om smertestillende men er ikke sikkert du vil ha det for du vil klare det uten... Jeg har ikke kjæreste for tiden jeg så jeg er nok ikke gravid har ikke hatt sex siden det ble slutt i aug/sept. heller så =P Klem
Kristine_88 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Vil du vite kjønnet? jeg trur det blir en........ nemlig!
Emy Skrevet 19. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2009 Takk for svar! Håper du har rett med at jeg ikke trenger noe smertestillende;) Håper barnet kommer før, 1juni er 9 dager over tiden. Vil gjerne vite kjønn om du ser det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå