Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Den aller beste advokaten er ungene. Vet ikke hvor gamle de er. Men snakk med dem, og la dem være med på å bestemme om de er gamle nok. Sett deg i deres situasjon, det beste du bare kan. Og velg utifra ungenes aller beste.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 ungen er for liten for å uttrykke sin mening. å nettopp for å gjøre det rette for barnet vil jeg ha den beste advokaten. med en barnefar som er flink til å snakke for seg, lyve å manipulere så trenger jeg noen som vet hva de driver med.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Jeg vet ikke, men du får ringe barnevernet i Trondheim. De har sikkert en bra advokat. Se hvem som representerer dem, og ta han eller henne ;o)
enigma1234 Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Anbefaler Advokat Martin Gabrielsen i Momentum Advokat. Han er veldig flink og har barnefordeling som et av sine spesialområder. De holder til i Trondheim Sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå