Gå til innhold

*Dreamer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dumt at testen ble negativ:´-( Men det er jo spennende at du tror du skimtet en skygge først. Kanskje du har akkurat for lite hcg til at det slår ordentlig ut på testen, håper på det! Hvis ikke så får vi håpe at du får mensen snart ja. Er ikke noe gøy å gå rundt sånn og ikke vite, det er så slitsomt!

Hehe, nei da var det ikke så rart at det ikke ble noe på deg. Han står jo opp så tidlig, så da er det vel bare å få nok søvn han tenker på på den tiden av døgnet;)

Så utrolig kult!!!! Heldiggriser som får komme til dem å se da:)

Åååå det er så teit!! Klarer ikke konse skikkelig om oppgaven når jeg venter på det resultatet. Vi får håpe at det kommer kl 12, men jeg tror nok ikke at det kommer før i morgen...

Hvordan går det med vovvene?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeje, det var forsovet helt greit.. Men nå må mensen komme... driiiit asså..

Jeg klarer heller ikke konse.. Den kom jo ikke klokken 12 her heller... uff.. Men men..

Jeg fikk ikke jobben i tverrfaglig team da=( Men jeg satte meg ned og ringte rundt nå til alle barnehagene i område som søkte folk... Alle ble driit tente og vill ha meg.. Jeg fikk beskjed om og søke på stillingene.. Og jeg skal innom en barnehage i morgen hvor de har en forsterket avdeling... De søker etter en leder i denne avdelingen, og hun vill ha meg inn for en prat.. =S Så det blir spennende... Så da kan man jo håpe at man får seg en jobb.. Det gikk vist ut på og deligere arbeidet og ha det overordnende annsvaret for iop'er osv... Sette opp vakt lister osv osv... Avdelings leder faktisk.. My god.. Kjenner jeg blir litt svett jeg altså... hehe.. Blir en del lesing i sommer kjenner jeg... hehe...

Nå skal jeg sette ordentlig i gang med oppgaven! Er sååå treg altså.. uff

klem

Skrevet

Ååååå, dumme tr som ikke kommer!:( Men jeg håper fortsatt at du er gravid da;)

Skikkelig dårlig at de skriver at den skal komme i begynnelsen av denne uka, også klarer de ikke ha det klart til i dag. Da kunne de bare droppet å si noe:P

Jeg gruer meg til i morgen jeg, det blir en lang dag! Først er det den forelesningen, så skal jeg ta akupunktur kl 13. Så må jeg tilbake til Blindern igjen fordi jeg skulle få en artikkel av Morken, og så skal jeg hjem og sove før nattevakt:-S I tillegg må jeg jobbe dag istedenfor kveld på torsdag, og det er to timer lenger (men jeg tjener mindre fordi jeg ikke får kveldstillegg)! Sukk, dette blir en hard uke merker jeg!

Så dumt at du ikke fikk den jobben:( Men det høres jo kjempespennende ut dit du skal i morgen da!!! Så gøy at det er så mange som vil ha deg:) Du kommer nok garantert til å få deg jobb uansett! Jeg har søkt på to jobber, men har ikke hørt noe, så tviler litt..

Hehe, jeg er veldig stolt av meg selv i dag, har jobbet med oppg siden kl 10;) Men det går såååå sakte fremover!!! Grrrrr!!!! Er ihvertfall over hallvveis, og håper på å komme på minst 15 sider i dag:) Du kan jo være treg som jobber så fort, hehe!

Klem

Skrevet

Ja man kan vel kanskje håpe så lenge a ikke kommer.. Vet ikke jeg..

I det ene øyeblikket tenker jeg at jeg kan jo ikke være noe annet, men så i det andre tenker jeg at HA du bare lurer deg selv.

Enig at det er dårlig.. Men jeg har opplevd og få karakteren til alle døgnets tider... Så jeg har ikke gitt opp håpet om at jeg skal få den i dag.. hehe.. men det hadde vært inmari godt og få det ut av verden kan man si..

Uff for en uke!!! Det hørtes dritt ut, og jeg kan skjønne du gruer deg! Jeg kjenner at bare dagen i morgen stresser meg jeg da... Skolen, intervju og så skal jeg på kvinnekafe i morgen.. Så hele dagen min i morgen er borte.. Så kan skjønne DU stresser.. hehe

Ja det var litt kjipt.. Men Går bra da.. Trur nok jeg skal få meg jobb ja, og alle de barnehagene jeg ringte ligger i Nittedal.. Så det er jo bra da.. Blir veldig spennende...

Oi så flink du er da! Halvveis? wow.. Det er bra da... Jeg har ikke kommet halvveis, men har bare holdt på de siste timene jeg da.. hehe... Men jeg syntes det går fort så har håp om at jeg skal komme over halvveis i dag jeg også.. har 8 sider så langt.. Startet på 5.5 i dag.. Så har jo skjedd litt kan man si =)

Pratet med Bestefar i dag, har sa seg villig til og lese korrektur på oppgaven, han er tidligere lærer, så han skal vel klare og luke ut alle skrive feilene mine tenker jeg.. hehe... greit og alliere meg med andre.. hehe

Jupp da må jeg fortsette.. =)

stooor klem

Skrevet

Hurraaaaaaa hurraaaaa hurraaaaaa!!!!!! Var helt satt ut da du ringte i sta jeg;) TENK at det gikk så bra for oss denne gangen, nå skal vi klare å gjøre det like bra på bacheloren!!! Hihi;)

Hehe, det er alltid sånn når man venter at man i ett øyeblikk tror at det har klaffet, mens man i det neste er overbevist om at mensen er på vei.

Ringte du bare tilfeldige barnehager, eller visste du at de hadde ledige stillinger? Blir kjempespennende!!

Ble litt gira på master igjen jeg nå, haha:P

Er ganske fornøyd med å være halvveis, men nå fikk jeg skikkelig prestasjonsangst;P Man vil jo helst gjøre det like godt igjen. 8 sider er jo veldig bra det og, spesielt siden du har skrevet såå mye i dag!

Så snill bestefaren din er som vil lese korrektur, da blir det nok veldig bra:)

Stoooor klem

Skrevet

åååå jaaaaaaaaaa dette er en veldig veldig bra dag!!!!!!! Hurra for oss.. Men tenk da, en A... shit ass, det er syyykt bra.. Jeg er så glad på dine vegne.. Da har du virkelig skjønt det!!! =) Jeg vil ha B på Bacheloren.. hihi... En kan jo alltids håpe.. hehe

Ja det er no dritt!!!!

De søkte folk på nett ja.. Det sto ta kontakt for mer info.. Så det gjorde jeg, og det kan jo det jo hende jeg tjener på.. hehe...

Ja det er veldig bra da... Men jeg er vel bare ca 1 side i fra og være halvveis jeg også trur jeg.. Satser på 18sider jeg... 20 trur jeg blir vanskelig uansett... hehe.. Men men.. får se...

ja det var snillt=)

større klem til deg.. hihi

Skrevet

Hurra for oss ja!!!:D Åååå tusen takk, du er så snill!!

Vi skal få A eller B på bacheloren begge to;) Skal du være med på innleveringspilsen på mandag?

Det er nok absolutt et pluss å ta kontakt!

18 sider høres veldig bra ut! Vet ikke hvor mange sider min kommer til å havne på enda, sånn mellom 18 og 20 er nok perfekt:)

Mega klem;)

Skrevet

Ja, å det hadde vært noe det... Du får sikkert A en gang til.. Jeg mener du fikk jo en artikkel av Morken og greier, det tenker jeg kommer til og trekke masse masse opp...=) Han veit hva han prater om for og si det slik..

Har ikke bestemt meg om jeg skal være med enda.. Se det ann litt kanskje... Jeg har sånn på følsen av at det er noe som skjer på Mandag, men mulig jeg tar feil..

Ja satser på det.. spennende...

Jeg spurte jo hvor stor den skulle være, og hun sa 18 var et bra antall sider... så dah...

Da var jeg godt og vel over halvveis jeg også=) Men jeg bekymrer meg litt for de siste 9 sidene.. =S får se..

klemzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Hehe, jeg kan jo håpe det. Men tviler egentlig på at jeg får A flere ganger, og er mer enn nok fornøyd med å ha en;) Jeg tror at du kommer til å få kjempebra karakter på bacheloren, virker som du kan det du skriver om så godt!

Tenker å se an litt jeg og:)

Så bra at hun sa at 18 var bra, trodde nesten at man måtte ha 20 jeg. Det er godt å vite at det ikke er nødvendig.

Hurra, så bra at du har kommet så langt! Tror nok de neste 9 sidene dine blir kjempebra jeg! Har hatt en alt for lang pause i noen timer nå, så jeg får vel sette meg ned å skrive litt til...

Hva gjør du i kveld?

Klemzzzzzzzz;)

Skrevet

skjønner du er fornøyd med en A.. Jeg hadde vært helt himmelfallen jeg da.. my god... Jeg føler at jeg kan pensumet greit nok ja, men jeg syntes det er vanskelig og skrive jeg.. Er så mye mer muntlig person..

Juppdupp

Ja hun sa så... Mye mindre enn 18 burde det jo ikek være, men 18 og opp var bra.. Det var det de fleste oppgavene lå på...

Jeg har hatt pause en stund nå, handla og lagd middag.. Så nå venter jeg på at det skal bli ferdig.. Så blir det tv og middag.. Resten av kvelden regner jeg med går til oppgaven... så da... Har lyst og skrive 12 sider hvertfall i kveld.. Men vet ikke hvor realistisk det er da men.. Kan jo håpe.. Trur jeg når 15 sider lett, men etter det kommer det nok til og bli tyning... hehe.. får vel kanskje ikke ta sorgene på forskudd...hehe

klem

Skrevet

Ja det er egentlig litt urettferdig at det er så mye skriftlig og ikke noe muntlig. Hadde nok blitt ganske andre karakterer da, jeg er helt elendig på muntlig, hehe.

20 sider er max ikke sant?

Deilig å ha en god pause, man blir ganske sliten av å sitte med oppgaven i timesvis. Har samme plan for kvelden vi da:) Dumt det er så mye gøy på tv i dag! Satser på at du klarer 12 sider i kveld, så prøver jeg meg på 15. Får ikke ta sorgene på forskudd nei, kanskje det går kjempefort:)

Klem

Skrevet

Jeg hadde syntes det var helt greit om det var no muntlig.. Men jeg forstår jo at det kanskje ikke kan være det på universitetet heller.. Tenk deg og mye kapasitet det krever a...

ja det er maks ja, man blir kraftig trekt om man overstiger...

Ja, jeg kjenner at det tar på.. Men men.. Syntes ikke det er så mye på tv jeg da.. Tenker det blir litt tv titting samtidig som jeg skriver.. får se...

Hvor mange sider ligger du på da?

klem

Skrevet

Ja det krever jo mye kapasitet, så er sikkert derfor!

Ja da får man holde seg under det:)

Cæsar, Tangerudbakken og Paradise, da går hele kvelden for meg, hehe. Har ikke fått gjort noe i kveld, men jeg kan jo jobbe masse på nattevakt i morgen natt. Jeg har 11 sider, burde gjort litt mer i dag.. Men tror ikke jeg orker:-S

Klem

Skrevet

Hehe.. Ok.. Så Tangerudbakken jeg også.. Paradise ser jeg i morgen.. Ikke gjort noe i kveld jeg heller... Har ikke orket.. Men men... Ligger jo ganske greit ann...Blir masse jobb på meg Onsdag og Torsdag og Fredag.. Satser på å være ferdig til da, så bestefar kan lese over i helgen..

Trur jeg ligger greit ann.. Får se...

nå skal jeg straks legge meg trur jeg.. sliiten.. Kos deg med Paradise da..

Skrevet

Hei vennen!:)

Hvordan gikk det på intervju i dag? Har tenkt masse på deg!

Var ikke hjemme før halv 5 i dag jeg, så måtte jeg bare legge meg og sove noen timer før nattevakten. Fikk ikke byttet bort torsdagsvakten min, så jeg er litt stressa i forhold til oppgaven nå, men det burde gå greit:)

Har du fått skrevet noe mer?

Klem

Skrevet

heia...

Intervjuet gikk kjempe bra.. Jobben er nok min! Skal sende inn en søknad i dag... Hun ene som var med på intervjuet presenterte meg for de andre i bhg som "en som forhåpentligvis søker jobb her".. Gikk igjenom timeplaner osv og sa " men det kan jo vi to utvikle bedre senere.." hehe.. så trur nok jeg får den.. Kjempe koslig sted.. 7barn på en forsterket avd... midt i blinken! Ellers fikk jeg jobbtilbud på sms i går også.. hehe... som ped.leder i en bhg på Ammerud... så jobb har jeg uansett... utroolig deilig!

Er litt stressa jeg også.. Dvs jeg trur ikke jeg kommer til og være kjempe stresset før jeg ser hvor mye jeg får gjort i dag.. hehe.. i morgen kommer jeg til og stresse... Har ikke skrevet no mer.. Nå skal jeg se paradise.. så skal jeg jobbe jobbe jobbe...

klem

Skrevet

Hei:)

Åååå så bra, hurra!!!! Sniker meg til å si et lite gratulerer jeg;) Det høres ut som en kjempekoselig og spennende jobb! Så morro at du fikk jobbtilbud på Ammerud og, da er ihvertfall du garantert jobb uansett. Det må være herlig å vite:)

Jeg fikk bare skrevet et par sider i går, og jeg får ikke gjort noe i dag. Så i morgen blir det hardjobbing! Har planer om å bli ferdig i morgen... Nå skal jeg på jobb! Håper du får en kjempefin dag, kos deg i sola:)

Klem

Skrevet

heia snuppa..

Tusen takk.. Ja, det er veldig deilig og vite at jeg har jobb=) Sønadsfristen var i dag, så håper jeg hører fra dem ganske fort!

Jeg fikk ikke skrevet mer enn et par/tre sider i går jeg heller=S så i dag er det hardkjør... *sukk*

Nå skal jeg ned og kjøpe meg no frokost, så se paradise mens jeg spiser, så jobbe til jeg skal legge meg igjen.. Jeg vil/SKAL også være ferdig i morgen!!!

kos deg masse i dag du også!

stor klem

Skrevet

Hei snuppa!!:)

Var så utrolig gøy å være på byen med deg i går!! Håper ikke at Anders ble skremt av en liiiittegranne full Silje:P Har formen vært fin i dag?

Er alt i boks med oppgaven? Jeg må fikse litt på innledningen og finpusse litt, så er alt i orden her. Er sååå lei av den oppgaven nå, så gleder meg til å bli kvitt den uansett hvordan det går! Var mye mer interessant å skrive mappeoppgavene der man kunne skrive om tre ulike ting.

Mensen holder seg fortsatt unna? Hvordan går det med bekkenet?

Stor klem

Skrevet

Heia..

Takk for i går ja.. Hadde det helt supert..

Formen er superduper den.. Aldri noe problem med den.. hehe

Alt er i boks.. Printet akkruratt ut litratur listen nå og stiftet det hele sammen.. sååå godt... Jeg syntes egentlig det har vært greit og jobbe med den, litt deilig og kunne dykke dypere ned i noe og ikke bare på overflaten..

ja si det. hehe.. Kom hjem i går og så pitte litt blod.. Det var såå lite at jeg ikke var sikker.. Men jeg tenkte at nå måå jeg ha A i sengen, tilfelle det blir lenge til neste gang.. Etter sex var det rosa på papiret.. Men det var bare da, og ikke sett no til det siden.. Så vet ikke.. Er vel kanskje endelig på vei da... Hadde vært godt og vite... Er stiv og støl i magen i dag, om det pga dansingen i går eller noe annet har jeg ingen anelse om=)

Vi har vært på fotball kamp i dag vi.. Kjempe artig.. men vålerenga tapte da=.( I siste spille minutt.. er det mulig?????

Åååå crap, kom på at jeg har glemt en kilde jeg... shit... da var jeg ikke heeelt ferdig da... jeje

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...