Gå til innhold

*Dreamer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja man kan nesten ikke si sånt til meg;)

Hmmm... ikke godt å vite, du får bare ta tester med jevne mellomrom, og hvis du er gravid kan du ta ul eller blodprøve for å finne ut hvor langt på vei du er:)

Skjønner at du ikke vil håpe for mye, jeg har brent meg på det noen ganger jeg og.

Så gøy at du har hørt om det, satser på at det stemmer!

Grrr.... så irriterende!!! Haaater å vente på karakterer. Jeg har fått en skikkelig dårlig følelse på mappeoppgavene mine, håper ikke at det er et dårlig tegn..

Så spennende, har lest om fler som har hatt det som graviditetstegn! Du får fortsette å holde tanta borte, for denne pp´n SKAL du få to streker:)

Nattaklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeje... da var det negativ test i dag også.. Jeg lurte på å tempe noen dager for og se om tempen min er høy og holder seg der eller får en dypp... Jeg vet jo sånn ca hva den bør ligge på..

Ellers er det ikke noe spennende som skjer i dag.. Jeg har ikke fått jobbet noe med oppgaven i dag.. Ble holdt våken av lille dyret fra kl. 0600 og hadde rett og slett ikke noe energi til og holde på... Nå skal jeg snart legge meg, for jeg skal jo tidlig opp i morgen=/

Jeje..

Håper dagen/kvelden din er bra...

klem

Skrevet

Ååå så dumt at testen ble negativ:´-( Håååper det er fordi at du ikke har produsert nok hcg til at det slår ut på en test enda. Tempen kan variere litt fra mnd til mnd, men det er jo vært et forsøk:)

Så utrolig slitsomt at du ble vekket av dyret såå tidlig. Skjønner godt at du ikke har orket å jobbe med oppgaven i dag da. Du ligger jo ganske godt an da:) Lykke til på veiledning i morgen! Håper at Leika roer seg ned snart.

Kvelden min er bra. Jobbet en del med oppgaven på dagen i dag, men orket ikke å gjøre noe i kveld. Pollenallergien eller hormonene (eller begge deler) gjør meg så sinnsyyyyykt trøtt!! Kunne sovet døgnet rundt, fungerer ikke etter kl 17:P

Klem

Skrevet

Tja, det var joikke hyggelig, men det går bra.. Still no mensen... Glemte og tempe i dag.. Jeg vet den kan variere, men jeg ser jo om den er høy eller lav liksom...

Ja, det var slitsomt.. Og det samme i dag, men litt bedre.. Men da skulle jeg uansett opp halv7, så det gikk jo bra da..

Laika, ikke Leika=)

Veiledningen gikk greit i dag.. Hun hadde ikke så mye mere og si, enn at det så bra ut og følte jeg hadde gjort et godt stykke forarbeid.. Kjempe koslig dame..

Uff såå kjipt med allergi.. det er teit altså... Jeg er heldig vis ikke plaget! Uff er syyylt trett og sliten om dagen jeg også.. sikker pga bikkja, at man hele tiden er på vakt og passer på.. Hvem sa det var værre med en valp? HA

Men det er jo verdt det da, hun er jo kjempe søt vovv.. hehe

du skal jobbe i natt du? kjipt da, men da får du vel gjort masse på oppgaven din...

Nå ble været skikkelig bra, utrolig deilig og få litt sol! mmm....

klemklem

Skrevet

Så spennende at du enda ikke har fått mensen!:)

Så bra at det var litt bedre i dag, da er det nok på rett vei.

Laika ja, hehe:)

Godt å høre at veiledningen gikk bra og at hun var kjempekoselig!

Jeg skal dra rett fra nattevakt og på veiledning i morgen jeg, sliiitsomt! Har ikke fått sendt inn noe heller, for jeg fikk beskjed sent i går at det var begravelse for en onkel av pappa i dag, og etter det måtte jeg bare sove før jobb. Jeg får skrive ned noen stikkord etterpå og satse på at det går fint:)

Er ikke så rart at du er sliten om dagen nei! Er tydeligvis ikke noe værre med valp, nesten enklere vil jeg tro. Man Laika er kjempeheldig som fikk komme til dere som har så god tålmodighet med henne:)

Var herlig vær i dag ja! Håper det fortsetter sånn!

Klemklem

Skrevet

Still no mens...

Ja det går rette veien.. I dag fikk jeg ligge til 9!! utrooolig..

Det går sikkert bra på veiledningen! Bare du har klart i hode hva du vil spørre om og lurer på så går det heeelt sikkert bra!

uff så kjipt at folk dør altså.. syntes jeg hører om det hele tiden jeg..

todlmodige er vi vel neppe. hehe... Har slengt henne i gulve såå mange ganger.. hehe...

pænt være i dag også! jippi

sov godt snupp

Skrevet

Hurra!!! Og den skal holde seg borte leeeenge!

Så bra at du fikk sove så "lenge" i dag! La meg halv elleve i dag jeg;P

Trøøøøøtt!!!

Veiledningen gikk kjempebra. Morken er jo så positiv, og kommer med masse spennende innspill på hva jeg kan dra inn i oppgaven. Kan hende at jeg skal forandre litt på problemstillingen igjen.

Ja det er veldig trist når folk dør:´-( Hørt mye om det i det siste jeg og.

Hehe, dere er jo tålmodige som ikke gir henne opp. Dere kunne jo ha levert henne tilbake..

Uuuuæææææ karakterene på mappeoppgavene kommer i begynnelsen av neste uke!! Jeg har en veldig veldig dårlig følelse!

Klem

Skrevet

Håper det, men jeg tviler på det.. Kjennes litt sånn ut at den skal komme nå... sukk*

Uff, du må ha vært dau trøtt!!! Det ville jeg vært!

Å så bra da, at veiledningen gikk bra.. Deilig når man føler ting løsner..

Vi gir ikke opp nei! Det er jo verdt det i lengden... I dag har vi vært på dresur trening med fugl.. En fyr som hadde med seg duer, kjempe artig, og utrolig lærerikt!

OI, Jeg dør om jeg stryker.. Da vet jeg ikke hva jeg gjør altså.. Mitt største ønske er om jeg kunne fått en C, men det er vel bare en drømme ønskning trur jeg.. Står jeg skal jeg ikke klage.. Uff.. Den dårlige følsen sitter godt i meg også.. jiiiizzz jeg gruer meg!

Var det Morken som fortalte det eller?

klemklem

Skrevet

*Sukk*, håper at det bare er feste/voksesmerter!

Hehe, det var verst da jeg satt på banen til og fra blindern, ellers så gikk det ganske greit;)

Ja det er veldig deilig! Skulle ønske at jeg ikke skulle jobbe i morgen, så jeg hadde hatt en hel dag på skriving... Men jeg får nok skrevet litt fordet:)

Å det hørtes kjempegøy ut! Hvordan oppførte hundene seg da?

Det gjør jeg og!!! Men jeg tror nok ikke at vi stryker. Jeg er bare så redd for å få mindre enn C, for da er det ikke håp for master med mindre bacheloren blir veldig bra..

Det står på SPED3000 siden:)

klemklem

Skrevet

Hehe, en kan jo håpe... Men trur nok ikke det... Ikke for det.. Mensen har fortsatt ikke kommet og tempen var forholdsvis høy... 36.64.. Følge med på tempen videre jeg og se om den stiger eller synker.. Jeg pleier jo og ligge på 36.2 ca...

Flaks du ikke sovnet og voknet på ullevål da.. hihi

Men du får se på det positive: siden du jobber i dag så har du fri i morgen.. hehe

Ja det var kjempe morro! Vesla var kjeempe flink og kommer nok til og bli en helt fantastisk jakt hund.. Gamla skal jeg si deg var jakt kåt, hun rampet masse masse og var små vill.. hehe...

Uff nei jeg håper ikke jeg stryker.. da griner jeg.. =( Men jeg skjønner du vil ha mer enn en C. Jeg og egentlig... Men jeg trur ikke jeg kan forvente meg det.. For jeg er ikke så flink til og skrive oppgaver.. så da...

Nå skal jeg jobbe med oppgavene! Uthvilt og fresh.. Ble ikke vekt av vovver i dag så sov til 11.. hehe.. utrooolig.. Hun har endelig skjønt det.. jippi

klemklem

Skrevet

Så spennende at tempen er så høy!!!:) Det kommer til å bli skikkelig spennende framover! Når skal du teste igjen?

Hihi, ja det var flaks!

Ja i morgen kommer jeg til å være overlykkelig for at jeg jobbet i dag. Det er bare sååå slitsomt å tenke på at jeg har 6 timer foran meg som jeg ikke får brukt til oppgaveskriving. Og nå har jeg surret bort et par timer på bare tull;P Så NÅ skal jeg begynne!!

Ååå så gøy at hun var så flink! Hehe, søte Mille som var rampete:)

Ja da griner jeg og!!:( Så lenge jeg får C så skal jeg ikke klage, selv om det hadde vært morsomst med A eller B da;) Men jeg så i ettertid at jeg har driti meg ut på den ene oppgaven. Da jeg skrev avsnittene i innholdsfortegnelsen skrev jeg 1, 2, 3 og 5!!!!! Er det mulig da?? Og verken jeg eller mamma så det før jeg leverte.

Jeg tror nok at du kan forvente deg C, synes at du virker kjempeflink jeg:)

Så deilig at du fikk sove lenge i dag tidlig, det var på tide!

Klemklem

Skrevet

Ja det var jo litt spennende da, men jeg tur nok den sikkert på vei ned.. me får sjå

Skjønner hva du mener.. hehe.. Jeg hadde tenkt og være flink i dag jeg også, men jeg klarer ikke få fingern ut.. jiiiizzz.. Men NÅ skal jeg og være flink.. ja!

Ja hun var veldig søt..hehe

Det går sikkert bra at du rota litt.. Ikke noe problem... ikke sikkert at sensor legger merke til det en gang.. hehe

uff *gruer* meg...

jeg pleier ikke gjøre det veldig bra egentlig.. dritt...

Ja det var suuuuper digg.... sukk

klemmers

Skrevet

Ikke noe tr enda håper jeg???:)

Fikk du gjort noe på oppgaven i dag? Jeg kom skikkelig godt i gang i sta, men så måtte jeg på jobb, blæææ! Men i morgen har jeg masse tid! Håper det blir like deilig vær i morgen, da skal jeg sitte ute å jobbe med oppgaven helt til sola går ned:)

Håååper ikke at sensor lot merke til det, skjønner ikke at det går an jeg. Jeg gjør alltid sånne slurvefeil:(

Jeg pleier å få C, men har en følelse at det ikke blir sånn denne gangen. Jeg mestrer ikke helt det der med drøfting merker jeg..

Kleeem

Skrevet

ikke noe tr=)

Har fått jobbet en del ja, men ikke skrevet på selve oppgaven.. Jobbet masse med pensum.. Føler jeg får mer kontroll sånn,,,

og om h*n la merke til det kan jeg aldri tenke meg at det utgjør noen betydning..

Heldig du som pleier og få C.. åååå håper vi får gode karakterer.. Men drøfting er kjempe vanskelig! uff.. hvertfall i en så stor oppgave som bachelor oppgaven..sukk...

Skal jobbe masse i morgen.. Tenker jeg vil prøve og være ferdig så jeg kan levere på Torsdagen når man likevell må inn til Blindern... Kan jo håpe jeg klarer det.. =S

klem

Skrevet

HURRA!!:D Hvordan går det med symptomene?

Ja det er nok lurt. Er mest det jeg har gjort i dag og, og fått klart for meg hva jeg skal ha med i oppgaven. Så lenge man vet hva man skal skrive og hvor man finner stoffet, så går det fort.

Det er godt å høre!:) Åååå det håper jeg og!!!

Ja det er kjempevanskelig! Men jeg fikk en liten artikkel av Morken om det, og der står det at man skal komme med påstander, så skal man bruke pensum til å belyse ulike sider av det. Han fortalte også at det er mye som er drøfting, f.eks. å vise ulike definisjoner av et begrep. Men det er vanskelig fordet;)

Så flink du er! Men er det ikke på tirsdag vi skal på Blindern? Jeg hadde også tenkt å skrive masse i morgen, men tviler på at jeg blir ferdig noe særlig før innleveringsfristen.

Klem

Skrevet

Nja, har ikke så mye symptomer egentlig... Har disse "bekken vondtene" da og i dag vondt i skambenet... Men ikke no mensen vondt da... ja + korsryggen.. Og det knekker i "bekkenet" oftere.. Men er jo uansett veldig tidlig og merke bekken plager da.. Selv om at jeg vet det er mulig..

Ja det var Tirsdag ja.. Når jeg tenker meg om er det jo stegt på Fredag.. Så da håper jeg at jeg er ferdig på Fredag, og kan kose meg hos Mari på Lørdag.. Får se...

Jeg trur vi får til drøfting bedre enn vi trur... Jeg føler jo at jeg gjør det de sier, men føler samtidig at jeg ikke drøfter bra nok.. snodig egentlig..

Nå skal jeg straks opp til nabon og se paradise hotel.. hehe... morro... gleder meg.. =)

klem

Skrevet

Synes at jeg stadig leser om gravide som får bekkenplager så tidlig jeg:) Det er ihvertfall veeeeldig lovende symptomer du har!

Når har du tenkt til å levere da? Neste mandag? I såfall kunne vi jo lunsja sammen:) Jaa, håper du blir med til Mari! Det hadde vært kjempekoselig:)

Hehe, det er sånn jeg føler det og. Satser på at vi får det litt til ihvertfall!

Heldiggris som har sett paradise! Skal se det på nettv i morgen jeg:)

Klem

Skrevet

Har hørt om det jeg også, men jeg trur ikke det er vanlig.. Men kanskje man hører mer om ting her inne tenker jeg.. At vanlig gravide som ikke har noia som oss ikke hører om sånne ting..

still no mensen, selv ikke en dråpe blod etter sex... no jeg pleier og få når det nærmer seg..

ja, blir vel mandag tenker jeg... Gidder ikke stresse heller. Er sååå med på lunching...

Ja det blir super kos.. Kristine som vi gikk med første året kommer også.. hun som fikk bebbis... Trur vi kan få det super koslig.. Vet du om de andre jentene også er invitert? Eller er det bare oss to fra "gjengen"?

Fikk ikke sett paradise, for tv3 hadde no feil.. så det på nett tv i stad.. helt greit og ta det på dagen.. Går liksom så sent..=9

Skrevet

Ja, det kan også hende. Her inne kjenner man jo veldig etter symptomer, så man merker kanskje symptomer tidligere enn de som ikke har så noia.

Ååååå så bra!!!:D Jeg får mer og mer forhåpninger på dine vegne;)

Hurraaa, så bra, det blir koselig med lunching igjen! Så koselig at Kristine kommer, da kan jeg finne ut hvem det er og;) Jeg vet ihvertfall at Ingvild kommer, så jeg regner egentlig med at alle er invitert.

Ja det er egentlig greit å ta det på dagen. Har ikke fått sett det i dag jeg, men har ved flere uhell lest på nettet hva som har skjedd.

Har du en fin kveld?:)

Skrevet

Kveldens symptomer:

Vondt i bekken/haleben

Ene siden av jekselen

kvalm

Vondt i magen/luft!!!!

hahahah... sku ikke være måte på i kveld liksom.. hihi.. Man kan jo begynne og lure, men jeg tror ikke..

Ja det blir koslig.. Trur du kommer til og like henne=) Kjempe søt jente..

Jeg vet.. Jeg har hatt de uhellene jeg også.. litt irriterende, men ok..

I kveld er vi bare hjemme... Solveig (lillesøss) er her i helgen, hun ville så gjerne møte Laika.. hehe.. så vi ser bare på tv og tar livet med ro.. Har farga håret i dag da, ikke sånn kjempe stor forrandring, men blitt litt brunere, ikke så rødt... Ellers har vi grilla og kost oss=) Deilig..

klem

Skrevet

opp med oss...

Fortsatt ikke noe mensen =S Men ikke testet noe mer..

Skrevet

Hellu:)

Er ikke så mye innpå her for dagen. Har hatt den slappeste pp´n noen gang, veldig deilig egentlig. Er så lei av å måtte mase meg til sex rundt EL, så denne gangen bestemte jeg meg for å bare ha sex når han er velvillig. Jeg tror at EL var i går, og vi hadde sex på mandag og onsdag, så sannsynligheten for at det har klaffet denne gangen er minimal. Neste mnd er det pergo igjen, så da får jeg heller pushe litt mer på han igjen da:)

Hvordan er det med symptomene i dag? Så spennende at du hadde så masse symptomer i går! Gleder meg til du skal teste!

Høres ut som dere har hatt en kjempekoselig helg. Jeg var i frognerparken med noen venner i går jeg, veldig koselig det og. Så morro med farget hår, alltid gøy med litt forandring. Hva har du drevet med i dag da?

Klem

Skrevet

Heia..

Skjønner jo veldig godt at du ikke orker og stresse.... Og det er vel helt sikkert veldig godt og ikke føle at du går og lurer.. Jeg kjenner jeg begynner og bli sliten av og lure...

Tjaaa... de er jo forsovet der.. Men er veldig trøtt i dag.. så jeg trur jeg legger meg snart... Jeg tenkte teste i morgen.. Men jeg syntes at det kjennes ut som at jeg får mensen snart.. Kanskje jeg sku tatt en test nå, jeg glemmer jo alltid og teste om morgen,, Ikke fordi, jeg har ikke spart så lenge.. kanskje ikke smart!?! Så håper jeg får med meg Anders på en runde i høyet i dag, for det kan jo bli lenge til neste gang...

Ja har hatt det hyggelig... I dag har vi levert fra oss alle barn og hatt nabon på middag.. Laga bacon surret kyllingfilèt + ris og salat da.. Det var kjempe godt faktisk!!! Ble skikkelig vellykket.. morro...

Så gikk vi ned til dem og så på film.. utrolig digg og kunne gå til nabon og se på kino altså...

sliiiiiiten...

klem

Skrevet

Hei:)

Har du testet? Såååå spent!!!

Ja det er godt å ha en mnd uten stress og luring, første mnd på over 2 år. Men jeg må si at jeg gleder meg til å sette i gang med pergo igjen:)

Mensmurringer er jo et vanlig graviditetstegn *håpe håpe*

Håper du klarte å spare litt til testingen. Ble det noe på deg i går?;)

Å det hørtes kjempegodt ut!!! Kino??? Har de hjemmekino?;)

Nå synes jeg at karakterene på mappeoppg kunne kommet!!!!

Klem

Skrevet

Heia.. Har testet ja... Først trudde jeg at jeg kunne skimte en skygge.. Men den ble ehm borte.. Så jeg regner den som negativ.. kjipt, men ok.. Nå vil jeg egentlig bare vite jeg da.. Spiller ingen rolle hva resultatet er, men nå vil jeg at mensen skal komme så jeg kommer igang med neste pp.. Er jo ikke morro og gå sånn her heller...¨

Jeg har mange nok symptomer, men det har jeg jo alltid... så dah,,

Neste mnd blir din vettu=)

Det blei ikke no på meg nei=( Men vi kom oss ikke i seng før halv 12, og da er det ikke kjangs, da skal han virkelig ha lyst ass... ¨

Ja de har sånn lærrett og kanon og sykt annlegg... Det er myyye bedre enn kino.. + at han la***r ned ca 1*** filmer i året.. Han har ALT som er nytt...

ME TOO... første jeg gjorde var og sjekket... MEN nei... *sukk* Kanskje det kommer kl 12

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...