monca*84*j12 Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Da var vi hjemme fra fjellheimen, kjempe godt og komme hjem... Vi får ny hund!!!!!!!!!!!!!!!! Laika.. Får henne alt på Fredag, jeg skal bli to vovvs mamma.. JIPPI.. Vi får en utfordring med at hun og Mille skal komme over ens, men kommer sikkert til og gå bra med litt jobbing! Mensen er ikke her enda.. Tør ikke teste.. Er mye kvalm, svimmel, ømme pupper og vondt i "bekken" av og til(Litt usikker på om det er bekken da...) Men har ikke testet.. Vil ikke, tør ikke... Er liiiveredd... Alle disse symptomene har jeg jo hatt før, så er sikkert bare indbildning.. Kost deg i Danmark? Stoooor klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Har du hatt det fint på fjellet? Gikk det greit at du ikke sto på ski? Ååååå så koselig, gratulerer som tovovvsmamma!! Håper det går fint å få dem til å komme over ens. Med en del jobbing og tålmodighet, så går det nok helt sikkert kjempefint! Så bra at du ikke har mensen enda!! Blir kjempespennende når du skal teste. Skjønner godt at du synes at det er skummelt, det er jo så trist hvis den blir neg. Men denne gangen tror jeg at det har blitt full klaff for dere. Har sååå tro på den festeblødningen din:) Også har du jo veldig lovende symptomer da! Hehe, kan vel ikke akkurat skryte på meg at jeg har vært i Danmark:P Men det var veldig koselig på båten. Synes at M og vennene hans tar alt for mye av da, men jeg, lillebror og kjæresten hans hadde det kjempekoselig. Stoooor klem
monca*84*j12 Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 Det gikk bra ja.. heldigvis.. Testet negativt nuh,. Men vet ikke om jeg skal stole på den... Jeg er masse uvell og føler meg gravid.. En indre stemme sier jeg ikke helt skal stole på det.. Jeg tok testen nå på dagen, bare en halvtime etter siste dobesøk.. Også lurer jeg på noe, Kan det være en sammenheng mellom dårlig LH stigning og Treg HCG stigning? Jeg vet jo jeg har el, men det slår ikke ut på tester, tenkte kanskje det var en sammenheng, at det vil ta laang tid før jeg får event pos test.. Ikke vet jeg.. men... Skulle tr komme, så håper jeg hu kommer nå, så jeg kan bli ferdig med helvetes ukene, og prøve igjen.. Greit nok og ikke få desember barn.. hehe... Ja gleder meg til og få en ny vovv.. Blir spennende.. Skjønner du ikke liker at M tar av FOR mye.. Det syntes jeg ikke er no morro når A gjør det heller...Men bra du hadde det hyggelig da.. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Så trist at du testet neg:´-( Men du skal stole på magefølelsen din, når du har den følelsen så tror jeg nok ikke at testen stemmer. For det første brude det ha gått minst 4 timer etter siste dobesøk før du testet. For det andre så var vel det jeg tror var en festeblødning på torsdag eller noe sånt? Og da er det ikke sikkert at testen vil slå ut før en uke etter det. Jeg vet ikke om det er en sammenheng mellom det, men det kan jo godt hende. Uansett tror jeg at det er for tidlig til at den skal kunne bli pos etter bare en halvtimes oppspart urin. Synes at du skal teste igjen om 2-3 dager på morgenurin, har veldig på følelsen av at den blir pos!! Heier masse på deg vennen! Klem
monca*84*j12 Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 Men jeg tenker at jeg bare lurer meg selv også egentlig... Nå har jeg fått negativ test, stol på det, det har stemt alle andre ganger.. Og det er jo helt greit forsovet... Men jeg får vel vente litt... Men det blodet som kom var pittepittelite, altså mer som spor i slimet.. Jeg har også tenkt at det var el-slim.. Men fikk ikke hatt oss.. Hadde oss dagen før, så om det var det, kan en jo håpe at det holdt.. Samtidig som det helt sikkert var rester etter sexen når jeg tenker meg om.. hehe.. Ellers om det var festeblødning så var testingen for tidlig ja.. Men da er det jo også fortidlig og være kvalm alt osv... Trur nok kanskje kroppen min lurer meg bare... Får vel bare falle til ro med at jeg ikke er gravid denne pp'en og det er jo ikke rart og ikke mer enn forventet etter alt tullet som var på starten.. Kjennes ut som jeg skal ha mensen... sukk
monca*84*j12 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 Hei snuppa.. Bare stikke hue innom og ønske deg en god dag før jeg drar på jobb.. I dag skulle jeg jobbe med oppgaven og være flink, men så fikke jeg en vakt på jobb, da slipper jeg jobbe på fredag og kan være hjemme hele kvelden når vi får vår nye datter=) Ellers testet jeg negativt igjen i dag, samme som i går på lite konsentrert urin og midt på dagen.. hoho.. Etter en time med litt fantasi og konsentrasjon kunne jeg muligens skimte en skugge.. Men jeg tar den som negativt enda og sjekker om to dager på morgen urin om ikke tr har kommet enda... Av symptomer er vel uvellhet den som kommer og går, og vondt i bekke, men det sist nevnte kan godt være mens smerter også.. Merkelig nok forholder jeg meg utrooolig rolig til det hele.. Kanksje fordi at om det ikke er no er det heelt greit, da desember barn kanskje ikke er foretrukket.. (Men dog veldig ønsket!!!) Skulle det være slik trur jeg enten jeg føder julaften, eller at fødsel starter julaften og den lille kommer 1.dag.. (samme dag som min elskede farmor, som ikke er blandt oss lengre).. Nuh må jeg dure av gårde.. starter om en time.. Men jeg undrer meg, hvor i H***** blir det av stipendet? Det pleier alltid og kommer to dager før... grrr stoor klem.. (Og du, ikke ta av helt nå da, jeg er helt sikkert ikke gravid
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Heeeei! Hadde du en fin dag på jobb? Så koselig at du får fri på fredag så du kan være hjemme med deres nye datter:) Jeg skulle også være flink, men har ikke fått gjort noe særlig. Men skal på veiledning på onsdag om en uke, så da må jeg bli ferdig til det! Må på Blindern i morgen fordi jeg har glemt å sende inn følgeskjema og attester i forbindelse med søknad til master. Fristen er i morgen, og jeg vet ikke om det holder å sende den da, så da får jeg dra opp dit... Kjedelig!! Så dumt at du testet negativt:( Men har sååå på følelsen av at dette er deres mnd! Prøver å ikke ta helt av, men det er ikke lett altså, hihi! Du har jo masse lovende tegn, og kanskje du er så rolig fordi du vet at du kommer til å teste pos snart uansett;) Er jo bra at du er rolig og synes at desemberbarn ikke er det som er mest foretrukket, så blir du kanskje ikke såå skuffa hvis det ikke har klaffet. Men jeg krysser ALT jeg har! Hadde vært fantastisk om du fikk babyen på samme dag som farmoren din. Så dumt at stipendet ikke har kommet!! Da kommer det nok i morgen:) Stooor klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Dytter litt på denne jeg;) Hvordan går det med det nye barnet i familien?<3 Djeeeeeeeezes å vanskelig det skal være å skrive bachelor!!!! Det går såååå sakte, og jeg tenker så det knaker. Drøfte drøfte drøfte, blir gaaaaal!!! Jeg må jobbe hardt på søndag og mandag for å få sendt den inn ferdig til Morken på tirsdag. Hvordan ligger du an?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Opp... Håper alt går bra med vovvene, og at TR holder seg laaangt unna:)
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2009 hmmm, skal oppgaven være ferdig? Har ikke fått beskjed om noe jeg.. forventer de at alle skal være ferdige? Har ikke kommet mer enn 5sider jeg.. =( Men skal jobbe litt nå da.. men det er ikke så lett da vi har en vovv som bare står og uler og bjeffer.. ganske håpløst i grunnen.. Det går ganske bra, men har litt problemer med og få taket på henne! Her er tr fortsatt borte... så jeg håper jeg..
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2009 Veit du forresten når sensuren på mappen faller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 Ååå, var ikke meningen å gjøre deg stressa. Den må nok ikke være ferdig nei, er bare jeg som har som mål å få et ferdig utkast til jeg skal på veiledning;) Jeg er like langt som deg, så jeg tviler på at jeg får det til. Uff, så dumt at den ene vovven bare uler og bjeffer:( Regner med at det er Leika? Håper hun roer seg ned snart! Hurra, så bra!! Når skal du teste igjen?
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. april 2009 phu, det var bra=) Men jeg sendte en mail til veil. om hva hun forventet i forhold til mine forberedelser på Tirsdag... Kan jo være greit og forberede seg litt.. Jeg skal være flink i dag og i morgen, så trur jeg skal komme opp i en 10sider minst innen morgen dagen er over... håper det i hvertfall.. Og da har man jo et greit bilde av hvordan man ligger ann.. Ja det er Laika som styrer ja, Mille er en engel som alltid.. Det er slitsomt når det står på, men det går nok over tenker jeg.. Bare må jobbes med litt... Jeg lurte på om jeg skulle teste i morgen, Men trur fortsatt ikke på en positiv test.. Sikkert bare jeg som har feilberegnet.. Jeg er litt redd for at jeg hadde eggløsning på hytta, onsdagen i påsken(slim med blodspor), vi hadde oss dagen før, men ikke noe mer... så da tenker jeg liksom at kjangsene er relativt små egentlig.. Gikk over kalenderen min i går. Enten er jeg 3-4-5uker "på vei" om jeg sku være gravid... Alt etter som når jeg regner fra.. Så vanskelig når man ikke har oversikt.. Kanskje jeg sku løpt og tatt en test nå? Selv om det er på lite oppspart midt på dagen urin... Føler liksom det det er lettere og svelge negativt på dagen, enn på morgenen.. hehe klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #15 Skrevet 19. april 2009 Så bra at du gjorde det! Kan du skrive til meg når du får svar? Jeg får så noia av at det bare er to uker til vi skal levere. Jeg synes det er kjempevanskelig å skrive denne gangen. Føler at jeg gjør det mye vanskeligere for meg selv enn det det egentlig er. Det høres veldig slitsomt ut ja! Men håper det går over om ikke så lenge, er jo sikkert veldig uvant for henne. Hvis du hadde EL den onsdagen og hadde sex dagen før, så er det jo gode muligheter for at det har klaffet:) Så synes ikke at du skal miste håpet fordet. Du kan jo teste nå, men da må du ikke bli alt for skuffa hvis den blir neg da. For hvis du er tidlig i svangerskapet, så er det best å teste med morgenurin. Men hvis den blir neg, så er det jo bare å teste igjen om noen dager:) Klem!
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. april 2009 Klart jeg skal gi beskjed...Jeg syntes kanskje det flyter litt for enkelt jeg da.. Men kan jo hende jeg får meg en knekk på Tirsdag.. hehe... Men det skal bli utroooolig digg og bli ferdig! Ja man må jo tenke på det også.. Alt er jo nytt.. Jeg hadde slim onsdagen, det betyr jo nødvendigvis ikke at jeg hadde el samme dag... Men får se.. Har ikke testet enda.. tenkte spare litt da.. hehe... Egentlig sku jeg ønske mensen bare kom, så slapp jeg lurer mer-.. + at da får man muligheten til og prøve seg på tidlig 2010barn.. hehe klemklem
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 19. april 2009 Det ligger ikke innenfor rammene at veileder skal lese gjennom ferdig oppgave så det er ikke nødvendig at du har skrevet gjennom hele oppaven til tirsdag. Det som imidlertid er en fordel er om du i løpet av dagen eller senest kl 14 i morgen sender meg en grundig disposisjon, gjerne med punktvise beskrivelser av hva du tenker du skal skrive under de enekelte delene. Da får jeg tid til å sette meg inn i det og du vil få mest mulig ut av veiledningen. Forbered gjerne noen spørsmål til tirsdag. I tillegg kan du om du vil legge ved det du har skrevet til nå, da kan jeg skumme gjennom og sjekke at de formelle kravene er på plass (linjeavstand, kildebruk osv). Etv kan du selv skrive ut en versjon som du tar med på tirsdag. Mvh Silje Fikk svar nå.. kopierte mailen til deg=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #18 Skrevet 19. april 2009 Tusen takk for at du kopierte mailen! Da er det ikke noen krise om jeg ikke blir ferdig, selv om jeg har det som mål. Jeg må bare få en klarere idé om hva jeg skal ha med i oppgaven, og det har jeg ikke enda:( Så heldig du er som føler at det går så lett. Tror at det er et godt tegn jeg! Går nok kjempefint på tirsdagen! Jeg skal på onsdag jeg, rett etter nattevakt. Det er jo bra at du ikke synes det er noen krise om det ikke har klaffet nå, men jeg har sååå på følelsen av at det er deres tur nå! I løpet av uka så skal du nok se at du får en positiv test;) Hva slags tester har du? Billigetester? Klemklem
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2009 Bare hyggelig.. Glad for at hun ville se på de formelle kravene, for de er jeg så usikre på om jeg gjør riktig.. hehe.. Ja, er vel kanskje det.. samtidig er det litt skummelt også.. Håper det, skal blir godt med litt veiledning.. Jeg håper jo så klart til det motsatte er bevist, men overlever.. Det værste er som sagt mensen i 4uker... (regner med det ikke blir mer uten hormoner...) Ja Tester med billig tester.. Tenkte jeg sku bruke de jeg har igjen, og kommer det en skygge, så er det rett ut og kjøpe en digital.. hehe Du er jo så søt da, du har alltid forhåpninger du.. hehe klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #20 Skrevet 19. april 2009 Ja det er kjempebra at hun ville se på det. Tror jeg skal få Morken til å titte over min og. Skjønner at det er litt skummelt, men du er sååå heldig. Føler at jeg ikke kommer noen vei, og at jeg ikke har peiling på hvordan resten av oppgaven skal være. Temaet mitt var mye vanskeligere enn jeg trodde. Uff, ja mensen i 4 uker høres forferdelig ut! Men det kan jo hende at du er heldig og at det blir mindre etter alle hormonene du har vært igjennom. Hehe, det høres ut som en god plan!! Håper det kommer en skygge snart! Tester du i dag, eller venter du? Hehe, ja jeg har det, håper så veldig på dine vegne! Dessuten så har jeg den gode følelsen;) Klem
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 19. april 2009 Kan sikkert være lurt, heldig du som har Morken, han er flink... Uff det er kjedelig når man oppdager at man gjør det vanskelig for seg selv... Hadde det veldig sånn når jeg drev med den ene mappe oppgaven... Det er ikke morro, men jeg overlever hver gang... hehe... En kan jo håpe at det går bedre denne gangen ja.. hehe håper på skygge ja.. hihi Men viste du når sensuren på mappene faller.. er det en uke igjen pga påske? klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #22 Skrevet 19. april 2009 Ja er veldig fornøyd med han:) Det er kjempeslitsomt når man henger seg opp sånn, da går alt så treigt! Har du noen symptomer da? Er sååå spent på dine vegne nå! Nei det vet jeg ikke. Tror du vi får karakterene allerede? Har bare tenkt at vi får det i sommerferien som vi pleier jeg:P Klemklem
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #23 Skrevet 19. april 2009 Det er bra... Jeg har vært mye kvalm/svimmel på en gang.. Jeg har myyye luft i magen.. Ikke tegn til mensvondt, men har vondt i lysken/eggstokken som iiiler nedover helt ned til foten noen ganger.. merkelig... Men alt kan også være mensen som er på vei... Hatt vondt i hodet i dag også.. Jeg er spent jeg også.. Men jeg har jo alltid litt sen mens da.. så håper ikke for mye enda...=) Jeg trudde sensuren fallt etter 3uker som vanlig jeg.. Kanskje ikke... Er det sånn at mappe oppgavene og sem.oppgaven teller 50-50? For da faller nok ikke sensuren før til sommeren nei=( Uff, the suspension... grrr... klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2009 #24 Skrevet 19. april 2009 Nååå ble jeg ihvertfall gira!!! Hihi;) Det er jo kjempelovende symptomer, og høres veeeeldig mye mer ut som en spire enn TR. Hvis du hadde EL på onsdag i påsken, så er det jo enda noen dager til IKM. Hvis du er gravid, så er det ihvertfall stor sannsynlighet for positiv test på onsdag. Det er jo bare 3 dager til, hurra!! Her merker jeg godt at pergoen funker denne pp´n og. Virker nesten som den er enda mer effektiv, har mer bivirkninger denne gangen med bl.a. hetetokter, kvalme og trøtthet. I tillegg har jeg hatt EL-smerter siden jeg fikk mensen omtrent, og går på syklusdag 9 begynte EL-slimet:) Jeg har ikke peiling, har prøvd å ikke tenke på det, hihi. Hadde vært supert om vi fikk karakterene snart. Det burde jo stå på nettet et sted.. Mappeoppg og bachelor teller 50-50 ja..... klemklem
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #25 Skrevet 19. april 2009 Ja det ble du vel ja... hehe... Jeg vet jo ikke om el var da.. Jeg trudde el var ganske lenge før da.. Så jeg vet virkelig ikke... Men jeg håper som sagt ikke for mye, jeg har latt meg lure av meg selv såå mange ganger.. Oi, så spennende med så masse tegn til at pergoen virker... jeg har hørt om at det ofte er sånn at pergo virker bedre i pause mnd... jeg sjekker på studentweb stadigvekk.. har ikke kommet noe enda i hvertfall... nå har jeg skikkelig vondt i eggstokkene på siden og i korsryggen.. vært sånn store deler av dagen.. slitsomt... klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå