Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 halo føken=D Hvordan er det med jakten på symtomer???? Klemmer på=)
Karma! Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 hei hei =) har vært på jobb i kveld.. ingen symptomer her i det heeele tatt.. :-/ er vel igrunn litt redd vi ikke traff el denne gang pga han har jobbet vekke :-/ men nå får jeg bare vente å se.. hadde ingen symptomer med lille jenta heller da så skal aldri si aldri.. :-) du da? :-D åhhr håper det klaffer denne gangen! når skal vi ha teste date? :-p
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 nei samme her. kjenner igrund lite, har hatt litt stikking i puppene i 2 dager, men det tror jeg er vanlig uten at jeg tenker over det hihihi hadde heller ingen symtomer når jeg gikk sist=)) så håper får oss begge=) Det er det som er kjipern med helsevesenet,når du må jobbe i helligdagene. men det er godt betalt da=D jeg har bestilt meg billig staver=) så bare håper de kommer snart=) Jeg er klar for en date=D Du har ikm til søndag du har du ikke??? jeg har onsdag tror jeg. var så vanskelig pga sist mens... hehe
Karma! Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Det er veeeeeldig godt betalt- nærmere 600kr timen med helligdags og kveldstillegg :-D har bestillt billig strimmler denne gangen da jeg følte det var så alltid skyggestrek på stavene... jeg er også litt usikker på om ikm er søn el tirsdag.. irriterende med det klusset sist! synes det e litt morrsomt at sist hadde vi ALLE dei symptomene og denne gangen ikke noe hehe likt 2mnd på rad nå :-D er litt sein med å svare- mister all tålmodigheten når jeg "sitter her inne" og ser alle skl teste.. nå skal vi teste da? heh prøøøøøøøve å vente til lørdag...? hehe det er det som er så "ugreit" med billigtestene for da er det så maange at det blir lett å starte å teste tidlig hehe du har gjort i påsken da? bare jobb og hjemmekos her i gården :-) bestillt sommerferie nå, bestilte stooor luksus hytte på fjellet gjennom finn- en HEL uke til en billig penge.. med basseng og greier :-D hadde først tenkt å reise til noen av nabo landene men gud så syrt det var å reise dit i fellesferien :-( men vi er veldig fornøyde!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 heheh ja der kan du se hih jeg hadde oxo jobbet de dagene da=D er jo helt sykt hihihi.... ja vi kan prøve å holde oss til lørdag=D jeg håper jeg får billig tester i posten innen det=) om ikke skal jeg prøve å vente til søndag hehehe klarer sikkert ikke det hihihi.. ja er merkelig.men det har vært veeeeldig morro=) tenk om det klaffer da..... det hadde vært morro det=D ja her har vi hattFRIIIII hihi helt fri hihi deilig=) det hørtes digg ut med hytte ferie=) ja det er sykt dyrt å reise ut av landet i felles ferien. vi skal reise opp på hytta å reise innom dyreparken i krisiansand samtidig=) det blir stas=) Nå var det jeg som var treg til å svare her heheh har hatt middags gjester her i dag seru =)
Karma! Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 tipper de kommer ons/tors- er som regel lynrask levering :-) dyreparken er alltid en slager! vi har årskort så er der ganske ofte :-) er det sjø eller innlands hytte? ahh glede meg skikkelig til sommerferien- har ALDRI hatt sommerfri etter jeg ble 16 unntatt den sommeren jeg fikk ho lille og da bare regnet det heeele sommeren :-(( og nå skal jeg har 3 uker :-)) fantastisk! i tillegg har jeg 2 friuker i i turnisen min så blir nesten 5 uker i strekk :-D heh sitter og ser Jon &kate + 8 på FEM- ohh glad jeg ikke har 6 2åringer :-o hehe selv om jefg er usikker på om det klaffet denne mnd så føles det på en måte ut som at det er mer sjangs på at det har klaffet- hvis du skjønner- siden det er så likt som sist på en måte :-p *spent*
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2009 så morro med årskort da=)hva har du gjort får å få det hihihihi????? ja vi har ikke vært der med småtten før så blir spennede=) Vi har hytte i innland men rett ved vann=) så det er strand rettnedenfår=) kjmpe deilig=) vi skal ha 3 uker=) kjempe deilig. gubben skal ha 4 i strek, men jeg bare 3... Ja husker den sommeren. jeg var så dårlig etter fødsel jeg da, at jeg lå bare på sofaen å ikke orket noen ting... håper ikke det blir sånn nå.. Nei jeg hadde heller ikke taklet 6 2-åringer heheh... tenk så slitsomt hihihihi... håper så det klaffer får oss nå=) jeg har litt sånn stikking i magen på en måte, å litt stikking i puppene... håper håper håper=)
Karma! Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Hehe greit med årskort er jo baare en time unna! :-) beggynte å blø etter sex i går- gsnske mye oxo, men tror ganke sikkert det var fra slimhinnene (de fantastiske detaljene man deler :-p ) og det er vel et pos tegn? eller ikke? hmmm... slutta ganke fort oxo- sånn helt rødt rødt blod (slutta nå jeg hadde dusja liksom).. og dte er jo ganske merkelig- hadde ikke usedvanlig røff sex heller :-p hahah DJIIISES *rødme* lalala heh
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2009 huff da.. men det kan jo ikke være helt bra??? eller??? kansje det er den liten spire inni der=))det kan jo være en graveseg ned blødning ihihihih=) vi tar dette som ett godt tegn=) en time unda ja=) det er jo ikke lange turen=) i går hadde jeg syke tak i magen på en måte, akuratt som om det strekker nederst i magen, på en måte... har du fri i dag frøken??? det har jeg og solen skinner=D
Karma! Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 tenkte tynnere slimhinner =muligens gravid :-p æsj kom to prikker blodf til i dag men det var heelt mørkt- rester etter det andre blodet forhåpentligvis..? :-(( tror ikke det var en graveseg ned blødning- litt mye til det tro jeg.. samme tak i magen som sist? :-) låter pos! har også hatt fri idag :-) jobbet som en helt i dag! mannen er på avsted på jobb så har stelt dyrene, vasket huset, bakt boller og kjørt søppel hehe og ikke minst brent stort bål m masse vas :-p glemmer alltid ta ut den hersens papis søpla :-( men nå er den borte brent :-D slå den! :-p hehe fått gjort noe fornuftig eller bare slappet av i dag? :-p hehe *jeeessp* kl alt snart 22!!? du verden! hehe tenkte den var 21 eller noe.. har null tro denne pp- må innrømme jeg sniiik testet og- jepp blenda hvit.. ingen symptomer eller noe... :-((( *HYYYL*
Karma! Skrevet 16. april 2009 #11 Skrevet 16. april 2009 dytter litt her jeg :-) på jobb i dag? Har fri :-D men skal jobbe i morgen og heele helga :-(((( er lettere kvalm/uggen i dag- var igrunn bitte litt i går også.. hmmm... fått testene dine? ahh jeg er klar for my testing... hmmm dagene går fryktelig seeeint!- venter bare det skal bli morgen så jeg kan teste igjen- må teste i morgen KAN IKKE HOLDE MEG :-D hehe **utålmodig*' æsj ventet igrunn mannen hjem i dag men så må han jobbe overtid til søndag :-( jaja.... :-((
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2009 Hei frøken=)) jeg har jobbet i hele dag.. nå er jeg super sliten hehe.. nei føler meg ikke sånn som sist.. er liksom sånn stikking helt neders i magen... + at det kjennes ut som det krobler i puppene hihih.. jeg vil så gjærne det skal klaffe for oss begge nå=) hadde vært så kult=) jeg har fri i morra jeg da=) så da blir det tidlig helg på meg=D super deilig=) Jeg håper at de blødningene du har hatt kommer pga en graviditet=D det hadde vært morro det=) skal du teste i morra???? hihihi.... men har du noen erfaringer med å teste meg el tester??? leste det ett sted her hihihi,... kok nemmelig en sånn til morran, å den var pos hihih.... men tør ikke tro noe heheh..... nei testene mine har ikke kommet=( hadde liksom håp om at de komm denne uka... men de kan jo komme i morra da=) kjipærn å jobbe hele helga da=( hvor har du frøkna da??? om gubben din skal jobbe oxo??? er det ikke kjedelig å være så masse alene?? eller er det deilig??? jammen syntes jeg du var flink til å stærsje opp hjemme=)) vært veeeeldig husmor=D de bollene syntes jeg hørtes gode ut=))) nam nam=) Klemmer
Karma! Skrevet 16. april 2009 #13 Skrevet 16. april 2009 heldig du er med laang helg :-D her er det svigers som skal passe lillemor siden begge skal jobbe. så det er jo greit nok :-)) Er deeeilig med ei granna fri fra hverandre- har gått litt oppi hverandre ei stund før han byttet jobb- så dette var noe vi trengte! har fått bedre forhold etter jobb bytte igrunn :-) men det er jo litt tungt å være hjemme alene så mye- men så varter han meg opp som bare det når han er hjemme :-D har ingen erfaring i det hele tatt med diss el testene men har lest om hvordan man tester graviditet med de på pernille siden :-) er det ikke noe med hvor sterk den test streken skal være?? så spennende! håper virkelig det snart klaffer.! :-D skal teste i morgen ikke tvil i det :-) men jeg har som sagt ikke håpet helt med denne pp :-( lykke til :-) hold meg oppdatert når du finner ut av disse el testene :-D *klem*
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2009 pernille sidene??? Mn skal lete litt jeg hehe=) var å så på den testen nå å den var helt pos hehe spennede=) kan skjønne det er godt å komme litt vekk fra værandre oxo, er altid så hyggelig å se værandre igjen=) hu kommer sikker til å lose seg masse der=)
Karma! Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 og DER kom tr :-((((((((( *snufs* tr og jobbehelg- GREAT!!!!!!!!! :-(( *sur!* jepp så var de bare 29 dager til neste ikm.. :-o åhhhhhhrrr! håper du hopper videre!! fant du ut av de el testene?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. april 2009 huff neeeeeeeiii.. det var teit, men hadde du litt kort syklus denne pp'en da eller??? så trist=(( det sto at den ville slå ut på hcg men at det var bedre å holde seg til el tester til el og omvent... men den er fortsatt pos el testen altså... men får kjøpe meg en cb i morra, har enda ikke fått mine tester i posten heheheh
Karma! Skrevet 18. april 2009 #17 Skrevet 18. april 2009 heihei :-) fikk ikke mensen afterall..!?!! kom litt brunt slimete utflod da jeg hadde tørket meg om morgenene og regnet med det var tr. men det blei bare med det.... :-D festeblødning?? el slim var jo mandag sist uke og hvis egge slapp innen 12 -36 t var jeg i går 8-10dager dpo og har lest at festeblødning er noe man kan få innen 4-12 dager :-D kan vær rødt, rosa el brun utflod ***håpe håpe*** har du testet i dag da? :-D litt tidlig enda kanskje... denne pp skal det klaffe for oss begge *krysse absulutt alt :-p** må le litt snakk om humørsvigninger suuuper glad i dag og ræva deppa i går- hehe hva vil morgen dagen bringe?! har bestemt at jeg ikke skal teste igjen før mandag!! skal på jo i morgen tidlig og svigermor skal sove her så da klarere jeg å holde meg :-p wwwweeeeeeeeeee! :-D (hmm følte meg med ettt litt små psyko/ manisk depresiv :-P hehe jaja ) weeee! :-p ha en fin dag! klem!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 18. april 2009 jippi jippi jippi jippi=D krysser fingrene for oss=)) håper så på denne pp'en=) nei har ikke testet i dag.. rakk ikke kjøpe test i dag=( så blir ikke testet før mandag her i huset... men jeg har fortsatt dragninger i magen=))) Vi håper TR holder seg unda=) vet ikke hva jeg gjør om dte kommer pos test... kos deg masse=D ha en super natt heheh=)) har akuratt kommet hjem fra bursdag så nå er jeg helt slakt hehehe.. tastas i morra da=D *smask*
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2009 Hvordan er det med deg i dag da snuppa??? er så spent=)) jeg skalkjøpe meg test i morra=) om ikke mine kommer i posten=D
Karma! Skrevet 19. april 2009 #20 Skrevet 19. april 2009 mensen kom nå i ettermiddag! er såå skuffa :-(( åhhhhhh hadde jeg vist det ville ta såå lang tid skulle vi begynt prøvinga før jul i stede for ette :-((( neste ikm er nå 17 mai... nå skal jeg ha fri i over en uke skal bli godt å få rooet seg ned litt :-) glede meg til du skal teste!! skal følge med hvordan det går!!!!!! glede meg! lykke til :-) ***klem!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 19. april 2009 Nei=( huff det var synd. ville det skulle klaffe for deg nå. 17 mai ja.. da har du noe å se frem til heheh=) sender mange trøsteklemmer til deg=) Jeg skal gi deg beskje jeg=) god bedring med mave vondt da=( Klemmer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå