Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du gravid??? Er det sant? Syntes jeg så det på overskriften her...

Jippi.. Jeg elsker og ha rett!!! Told ju..

Her er alt bra... Kom fra ferie nuh, og har hatt det helt ok på fjellet.. litt svigertrøbbel, men overlever jo!

Ikke no mens så langt... Er rundt ikm nå, men tør ikke teste... Har vært noe kvalm og hatt ymse symptomer.. Men jeg har hatt det før, så tør ikke håpe.. Men tør ikke teste.. Sukk*

Vi skal få ny hund!!!!!!!!!!! Får henne på Fredagen, gleder oss masse.. En gordon setter tispe på 2.5år som trenger nytt hjem, så føles som at jeg skal bli mamma.. så gleder meg masse.. Lite lyspunkt i prøve hverdagen...Men vi får en kjempe jobb med at hun og Mille skal komme over ens.. Det kommer til og bra med tid og stunder..

Stoooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

nei jeg tror ikke jeg er gravid... men har nok eggløsning nå:):)

fikk kjempe klar posetiv el-test 3 ganger i dag...:)

viss du går inn på innlegget jeg skrev lenger ned, så kan du se bilde av testen:) kjempe moro å få posetiv test, uansett... hehe;)

håper jeg får posetiv gravid-test om 14 dager... du får nok en posetiv test innen få dager tror jeg:):)

spennende tid fremmover nå da!!:)

men du må jo teste, skjønner ikke du greier å vente jeg.... jeg er testoman, så det holder... hehe;)

uff kjendelig med svigertrøbbel... det vet jeg alt om.. jeg har absolutt IKKE noe godt forhold til svigermor, og er veldig lei meg for det.. men jeg takler bare ikke den dama... uff...

moro med ny hund da... blir spennede å se hvordan de to går sammen, det går nok bra etterhvert, men to tisper går jo gerne litt dårlig sammen...

vi håper på valper på mille i løpet av sommeren vi da.. men vi må ha hun til dyrlege og sjekke kneledd, hjerte og øyelyse hun...

ta en test i morgen da...:) er såååå spendt... tror du vil få et posetivt resultat!!!:)

nå skal jeg hoppe til køys... tihi.... så vi snakkes i morgen kanskje:)

klem

Skrevet

ohhh det er sååå spennende med den sterke positive teste, den så jo kjeeempe fin ut! Jeg trur du blir gravid jeg nå altså.. Føler det inn i sjela.. hehe...

Blir spennende ja, Vi møtte den nye vovven i påska, de gikk ikke over ens med en gang, begge er Alfa tisper, så vi har bevist tatt på oss et prosjekt som blir vanskelig, men hun er kjempe vakker! Gleder meg såå mye til og bli to vovvs mamma... Laika heter hun, liker ikke navnet, men navnet sjemmer ingen sier de.. hehe.. Mille ble for gammel til og sette valper på før det ble aktuellt... synd.. Men kanskje på Laika en dag.. =)

Jeg vet jeg er helt mot størmmen når det kommer til testing.. Hadde bestemt meg for og teste når jeg kom hjem, holdt meg siden vi dro fra hytta.. Men uff jeg syntes det er såå skummelt... Er veldig forberedt på negativt svar, men likevell er det like kjipt og få det bekreftet.. Skulle den være positiv trur jeg at jeg dør av glede.. hehe.. Men bedre og forberede seg på det verste..

Kose deg masse i kveld du da.. hehe... Det skal jeg også, 0sex i påska, lytt hytte og knirkete seng gjør at min kjære beint nekter når svigers er der..

Hos oss er det svigerfar som utgjør et problem, en liten uke får meg til og bli gaaal.. hehe..

prekas i morgen

Skrevet

hehe, huff, ja det skal ikke være lett med de svigerforelsdrene...;) men man får de jo med på kjøpet liksom...;)

vi kosa oss, godt i går kveld vi...;) så nå håper jeg sterkt på posetivt resultat om 14 dager også... tihi;)

håper veldig du har rett altså:):):)

har du testet i dag eller?? skjønner ikke du klarer vente asså... får man negativt resultat er jo ikke håpet ute før du evnt får mensen...hehe;)

i dag skal vi bowle vi, gleder meg..:)

klem

Skrevet

ja de kommer på kjøpet, sånn er det.. Her er heldigvis Samboer klar over at hans far er litt brautete, så er ikke sånn at jeg må irritere meg i skjul liksom..

Kosa oss i går vi også=) hehe... Må jo nyte det tilfelle tr kommer og jeg har en mnd uten igjen.. sukk... Men nei, har ikke testet i dag enda nei... I det ene øyeblikket tenker jeg at det kan jo faktisk ha skjedd, mens i det andre er det helt utenkelig og at jeg bare inbilder meg det hele... Er slitsomt og gå å lure sånn, men da burde jeg vel kanskje ta meg en test og få det avkreftet eller bekreftet, men jeg tør ikke.. =(

koslig med bowling da.. Skal bare være hjemme og ikke gjøre noe vi da.. så det blir deilig... Eneste som er klart på dagsplanet er og se Vålerenga mot Lillestrøm i dag... Håper Enga knuser Lillestrøm.. Heheh...

klem

Skrevet

du nå må du se å ta den testen da!!!!!!!! kom igjen... jeg MÅ vite snart... hehe;)

mer nysj enn deg vettu... tihi;)

viss den skulle blir negativ(noejeg tror den ikke blir) så kan det hende du bare tester seint posetiv som meg....:)

kom igjen... tiss på pinnen nå... hehe;)

Skrevet

oioi så ivrige vi var da...

Kan hende jeg gjør det løpet av dagen, men ikke nuh enyway.. har ikke noe urin og avse.. hehe..

Nå skal vi spise litt frokost.. Bedre sent enn aldri.. hehe...

Anders vet ikke noe han forresten, ikke at det nærmer seg, ikke at jeg er kvalm, nothing.. jeg vil teste når han ikke er hjemme.. Overraske han med gledlig nyhet den dagen det er en gledlig nyhet..! Har planlagt det hele.. hihi

Skrevet

negativ test....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...